niedziela, 1 października 2017

Jak zmieniłam swój pokój na jesień

Hej :)
Jak Wam mija czas? Mi mega szybko, tamten tydzień był naprawdę ciężki, wszystko na raz mi się uzbierało, więc weekend z góry zarezerwowałam na odpoczynek i zrobienie innych rzeczy niż tylko  nauka. Padło na zmianę wystroju pokoju, czyli coś co następuje u mnie z każdą porą roku. Sprawia mi  wielką przyjemność spędzanie wieczorów w atmosferze przytulnego pokoju z inspiracjami, lampkami i innymi dodatkami. Jeśli jesteście ciekawi jak to wygląda to zapraszam :)


Zmiana wystroju jest dla mnie naprawdę istotna. Wygląd pomieszczenia, w którym jestem potrafi wpłynąć na mnie- na moje myśli, humor, a nawet nastawienie.

Jakoś tak mam, że co roku widać u mnie większe zmiany pokoju. Najpierw było to przemalowanie niektórych mebli na biało i deformacja parapetu (2015), potem zmiana koloru ścian (2016) i w tym roku kolejna zmiana koloru ścian. Kawowy brąz pokrył warstwę żołto-niebieską. No jest dla mnie idealnie teraz. Wreszcie przyszedł czas na poważniejsze kolory i malowanie ścian konkretnie, a nie na pół gwizdka :D
Okej, ale miało być o tym, co dzieje się teraz.

Główną rolę pełni u mnie parapet oraz mały stolik. To one mają przekuwać wzrok. Wiąże się to oczywiście z dużą ilością drobiazgów na nich.


Właśnie tego typu napisy podobały mi się zawsze, ale jakoś zapominałam o nich. Jakiś czas temu zobaczyłam to na instagramie i wiedziałam, że też muszę coś takiego zrobić.











Nie wyobrażam sobie mojego pokoju bez inspirujących, jesiennych zdjęć w ramkach, świeczek oraz kasztanów, które serio uwielbiam.





W sumie półki, jak półki, coś musi na nich znaleźć, nie ma jakiegoś wielkiego "wow", ale jak już pokazuję wszystko, to wszystko :D


Kolejnym miejscem, na które zawsze coś muszę sensownego wyszykować jest tablica korkowa. Postawiłam tym razem na zdjęcia z kadru filmu ulubionych ról, kartkę do której przyczepiam kartki z rzeczami, które mnie czekają (zrezygnowałam jakoś z notesu, teraz wolę mieć wszystko przed oczami :D). Przygotowałam też trójkąciki z napisem, bardzo podoba mi się coś takiego, lepiej na pewno wyglądałoby to ze sznurkiem, ale nie miałam odpowiedniego, więc musiałam użyć tasiemki ozdobnej.





Na moich ścianach znajdziecie kalendarz, który do każdego miesiąca ma dodane zdjęcia jednych z pięknych miast. W sumie coś takiego jest fajne, ale jednak wolałabym zdjęcia natury, krajobrazów typowych dla danych miesięcy, a w tym akurat tego nie ma.



Pod koniec wakacji kapnęłam się, że przecież wielkim plusem dla przytulności pokoju jest duża ilość poduszek, więc zebrałam trochę jaśków wraz z poszewkami. Jedną z poduszek nawet postanowiłam ozdobić sama doszywając literę A na niej ( to ta różowa, żałuję, że nie widać jej w pełnej odsłonie).


I zrobiłam też zdjęcia, jak to wszystko wygląda po zmroku. Główna rola należy do lampek, których w ogólnie nie zdejmuje oraz świeczek :)





A wy robicie coś podobnego?
Coś może szczególnie zwróciło Waszą uwagę?
 Może do czegoś Was zainspirowałam?

34 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się jak udekorwałaś parapet! śliczne są też te obrazki z napisami :)
    mam taki sam kalendarz :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Jesień ma coś w sobie, pomimo, że jest deszczowo i zazwyczaj niezbyt okazale, to jednak jesienne dekorację są po prostu przecudne.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  3. Your photos and decoration are so pretty! What editor did you use? :D
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoscape :) I dont play in smth like follow for follow

      Usuń
  4. Amazing, so amazing decoration, so lovely fall design!
    Like it so much! You make your haouse so beautiful!
    Also, I love your pictures so much!

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe elementy i jak potrafią zmienić nastrój ;)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przerabiam pokoju, ale tobie wyszło bardzo fajnie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny cudowny kliamcik <3 ja nie przerabiam pokoju gdyz tylko w weekendy jestem w domku u siebie ;p

    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, uwielbiam dekorować pokój, coś w nim zmieniać, zwłaszcza ozdabiać go cytatami. Ta karteczka z kaktusami i cytatem jest przeurocza, a lampiony, światełka zimą i jesienią to super sprawa :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jak zagospodarowałaś przestrzeń na parapecie i stoliku. Super, że wykorzystałaś też dary jesieni, czyli kasztany, jarzębinę, liście. Ja u siebie na biurku postawiłam figurki, które sama zrobiłam z kasztanów i szyszek. :) Ostatnio nie mogę przejść obojętnie obok kasztanów, gdy tylko natknę się na nie, muszę zebrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w okresie jesienno-zimowym królują zapachowe świeczki! Światełka zawsze mam powieszone nad łóżkiem, ale wtedy również najczęściej są włączane :) No i w zależności od pory roku zawsze stoi bukiecik z tego, co akurat kwitnie w ogródku. U Ciebie ogromnie spodobał mi się ten bukiet ze złotych liści w wazonie! Pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O uwielbiam mieć kwiaty :)
      Zapachowe świeczki są najlepsze, szczególnie kawowe, cynamonowe i waniliowe, ale czasem robi się za słodko od takich zapachów haha

      Usuń
  11. bardzo przyjemnie! ja właściwie z racji, że żyję na dwa domy to nie wprowadzam zmian bo bym zbankrutowała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa, jesienne dekoracje odmieniają klimat :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super klimatycznie, naprawdę przepięknie to wygląda :) jedyne co bym zmieniła, to zamiast inspirujących zdjęć, w ramkach wstawiłabym wspólnie zdjęcia z rodziną i przyjaciółmi :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej właśnie gościły w moich ramkach takie zdjęcia, a teraz chciałam coś innego :)

      Usuń
  14. O jeju, twój pokój ma teraz ten tumblrowy klimacik. podoba mi się!

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ja gdybym tyle nie siedziała u chłopaka to pewnie tez spróbowałabym coś zrobić z pokojem. U niego to się boję 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry pomysł na taką odnowę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej spodobały mi się lampki, tworzą świetny klimat! Też będę musiała pomyśleć o czymś podobnym.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak wieczorem zapalam te lampki to robi mi się cieplej :D
      Polecam też lampki w formie dekoracyjnych kulek :)

      Usuń
  18. wszystko pięknie współgra, samej miłoby mi było siedzieć w takim pokoju :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest miło i to duży plus, ale czasem mogę się wpatrywać w to wszystko dosyć długo zamiast coś robić haha

      Usuń
  19. A ja ten tydzień spędziłam w domu z powodu choroby. Jesień to moja ulubiona pora roku, jest taka magiczna i inspirująca! Podobnie jak ty bardzo lubię lampki i inne ozdóbki, nad moim łóżkiem od września wiszą już świąteczne lampki a na małym stoliku stoi mała, sztuczna dynia z miejscem na świeczkę a obok leżą sztuczne jesienne liście <3 Twój pokój wygląda pięknie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taka dynia musi też tworzyć świetny, jesienny klimacik :)

      Usuń
  20. Fenomenalnie wygląda ten wystrój <3 Ja dopiero kończę pierwszą wersję po przeprowadzce.

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie, tak jesiennie! ♥ Ja muszę zabrać się za sprzątanie i zakupy, by mój pokój też miał takie radosne akcenty! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawił mnie z tego wszystkiego Kalendarz (?) - czarny zeszyt z papierkami :) Zgadłam? Do czego ten magiczny zeszyt służy ?

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to kalendarz. Organizacja jest z nim łatwiejsza :)

      Usuń
  23. Dear, I'm in love with your blog posts and photos! We can be good blog friends ^_^ I'm following you on GFC #313, how about to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie swieczki są w każdej porze roku, muszą być i o! Ale ogólnie fajnie, że zmieniasz wystrój pokoju - to Ty masz się czuć w nim dobrze♥ Zmiany są dobre, zawsze wprowadzają coś nowego do życia - nawet radość na serduchu a to już wiele! Jesieni nie lubiłam, ale zaczęłam bo kasztany, kolory, liście i wszystko inne jest takie klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia