poniedziałek, 23 października 2017

#11 Photography - Autumn views

Hej wszystkim :)
Korzystając z tego, że w poprzednim tygodniu pogoda była 10/10 zabrałam aparat na krótki spacer po różnych miejscach. Naprawdę trudno było mi wysiedzieć w domu ten czas. Wykorzystałam go też na sesje (trochę szkoda, że tworzę wielki kontrast na nich,bo park jest na nich ładny, ale ja nie wyszłam na nich za dobrze, no ale zdjęcia są). W każdym razie dziś chciałam się z Wami podzielić efektami moich zdjęć :)




Bardzo zależało mi tutaj na kolorach oraz pokazaniu tego, przez co musiałam się na chwilę zatrzymać. Jesień jest piękną porą roku, wiele widoczków potrafi zainspirować i właśnie z tym chciałam się tu z Wami podzielić. Mam nadzieję, że właśnie tą stronę jesieni zapamiętam na długo.
Istotne też było dla mnie to, że to pierwsze jesienne zdjęcia nowym aparatem, co daje mi więcej możliwości na zrobienie fajnych ujęć.






























Jestem ciekawa Waszej opinii, czy rad na temat zdjęć, więc śmiało piszcie :)
Jeżeli mieli byście wybrać 3 najlepsze, jakie to by były? 
Do następnego :* 


28 komentarzy:

  1. zdjecia tottalnie skradly moje serce! moje ulubione to 1 i 3 ;)

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia !


    Zapraszam do siebie ! :)
    www.blondevsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne zdjęcia. Kolory cudowne. Zostaję stałym obserwatorem i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, mają w sobie jesienną magię <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ONE SĄ CUUDOWNE!! Na prawdę dziewczyno masz talent! Bardzo zazdroszczę.
    Zapraszam do mnie:bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, mają mega jesienny klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, właśnie taki efekt chciałam uzyskać :)

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia! Jesień wygląda pięknie na zdjęciach ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczniki i tory to zdecydowanie dwa najlepsze zdjęcia! OBSERWUJĘ♥

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie kaczki i torów moje ulubione :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie perspektywa się zbiega w kadrze z torami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia ! Widoki są zniewalające :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne! Jesień jest piękna ale niestety jak dla mnie tylko na początku :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście łatwiej jest znaleźć więcej zalet w tej początkowej jesienii :D
      Ale taka późna też czasem potrafi być fajna :)

      Usuń
  13. Poprzedni tydzień był naprawdę super i mi także udało się zrobić kilka fajnych zdjęć. Gratuluję Twoich, fajne jest to, jak skupiasz się na szczegółach. Ja muszę się tego nauczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś świetne zdjęcia.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać ile płacy włożyć w stworzeniu tak pięknych zdjęć! <3
    3 najładniejsze? - 7, 16, 25! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dziękuję za opinię, nieźle, że chciało ci się tak je liczyć :)

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia :D Pozdrawiam :D
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatyczne zdjęcia! Ahh, te jesienne kolory, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie 10/10 - zdjęcia wyszły bardzo ładnie, klimatycznie, czyli idealnie jak na jesień :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia