niedziela, 29 października 2017

Autumn&halloween inspirations-films,pictures and decorations

Hej, hej
Dzisiaj dodaję typowo luźniejszy post (czego się spodziewać  może dowiedzieć się z tytułu :D), więc mam nadzieję, że siedzicie w tej chwili wygodnie z kubkiem czegoś dobrego do picia i ewentualnie z czymś do przekąszenia oraz macie rzeczywiście do wykorzystania wolny czas,  a wasz umysł jest wolny od jakichkolwiek zmartwień. Jeżeli tak nie jest to mam nadzieję, że uda mi się umilić tą chwilę i sprawić, że zapomnicie chociaż teraz o mniej przyjemnych sprawach. W sumie pisząc ten post sama nie mogę narzekać na swój klimacik, bo zapaliłam nowe świece i pisząc słyszę odbijające się krople deszczu oraz silny wiatr za oknem[dla mnie cudo]. Nie przedłużając już dłużej, zapraszam :)


Co roku dodaję tutaj coś związanego z halloween. Dlaczego? Bardzo lubię ten klimat, jest to coś odbiegającego od typowego dna, można wiele sposobów wymyślić, by spędzić go inaczej. Poza tym mam wiele miłych wspomnień związanych z tą datą, zawsze coś fajnego wtedy robiłam i na razie tak mi zostało. Od małego miałam jakąś wielką wtedy radochę, lubiłam robić dynie z papieru i inne ozdoby.  Z przebierania, malowania się i straszenia oczywiście wyrosłam, ale nadal muszę ten wieczór spędzić ze znajomymi, przy jakimś filmie, dobrym jedzeniu i spacerze po zmroku.  Nie muszę już wspominać jak bardzo lubię zdjęcia związane z tym tematem, no po prostu potrafią mnie zainspirować w sumie tak jak ogólnie zdjęcia jesienne: [dynie, dynie, liście,drzewa no i dynie].






Źródłem tych zdjęć jest oczywiście Instagram, a pochodzą one dokładnie z tych profili: halloweendays, HAUNTING.AUTUMN, fallwinterparty, cozytumvlr, AWTUMINAL

Tak jak wspomniałam, jest to idealny czas na dobry film. Tutaj zamieszczam Wam parę propozycji, które trzymają halloweenowy klimat. Bardzo je lubię oglądać. Właściwie od początku września co tydzień oglądam filmy właśnie tego typu.

          Halloween (2007)
     


 Sześcioletni Michael Audrey Myers jest oziębłym i niezrównoważonym dzieckiem z rozbitej rodziny. Praktycznie nienawidzi wszystkich swoich krewnych za wyjątkiem młodszej siostry Laurie, którą kocha i o którą dba serdecznie. Jednak nocą w Halloween młody Michael podstępnie zabija chłopaka swojej matki i starszą siostrę wraz z chłopakiem. W konsekwencji Michael zostaje osadzony w sanatorium Smith Grove pod opieką dr. Samuela Loomisa, który stara się nawiązać kontakt z chłopcem, jednak nigdy nie jest wstanie do niego dotrzeć. Teraz po 11 latach 17-letni Michael Mayers zostaje przez przypadek uwolniony i powraca do rodzinnych stron, aby odnaleźć swoją młodszą, dorosłą już siostrę Laurie. 


      Piła (2004)


     Dwóch mężczyzn budzi się przykutych do zardzewiałej rury w piwnicy. Zdają sobie sprawę, że są uczestnikami krwawej gry szaleńca.

      Omen (2006)
     
      W rzymskiej klinice 6 czerwca o szóstej rano przychodzi na świat martwe dziecko. Ojciec, amerykański dyplomata Robert Thom, jest pogrążony w głębokim smutku. Obawia się o stan psychiczny Katherine, która tak bardzo pragnęła dać mu potomka. Za namową spotkanego w szpitalu księdza Spiletto, w tajemnicy przed żoną adoptuje niemowlę, które urodziło się w tym samym czasie. Jego matka zmarła przy porodzie, chłopczyk nie ma żadnych krewnych. Szczęście Katherine nie ma granic, nawet nie domyśla się, że słodkie maleństwo nie jest jej synkiem...
      
     1408 (2007)

 Głównym bohaterem jest Mike Enslin, autor przewodników po nawiedzonych domach, hotelach i motelach. Jest znany z tego, że był kiedyś pisarzem. Jego zadanie to opisanie przeklętego pokoju w ekskluzywnym hotelu. Kierownik hotelu usilnie zniechęca pisarza do pozostania w pokoju,opowiadając mu o wszystkich zabitych zarówno w sposób naturalny, jak i nienaturalny. Enslin jednak już dawno temu przestał wierzyć w Boga i cały świat nadprzyrodzony i zdeterminowany trafia w końcu do pokoju 1408. Pierwsze dziwactwa są dość niewinne i choć budzą w pisarzu wątpliwości, to nadal jest spokojny o swój los. 

    Inni (2001)

 Opowieść rozgrywa się w starym domu, gdzie Grace wraz z dwojgiem dzieci czeka na powrót męża zaginionego w czasie wojny. Dom pogrążony jest w stałym mroku, bowiem dzieci cierpią na chorobę, która nie pozwala im wychodzić na światło słoneczne. Pewnego dnia do drzwi puka troje przybyszów, którzy deklarują chęć opieki nad gospodarstwem, a jak się później okaże, swoją obecnością zmienią życie rodziny. Nagle dom zaczyna żyć swoim życiem, drzwi same się otwierają, pianino zaczyna grać w środku nocy, a kotary odsłaniają się bez niczyjej pomocy. Ani matka, ani dzieci nie czują się już bezpiecznie, a akcja, początkowo osadzona na skraju rzeczywistości, zaczyna staczać się w zupełnie inny świat... 

      Rodzina Adamsów (1991)

 Addamsowie nie są zwykłą rodziną. Wiele rzeczy, które uważają za normalne, dla innych ludzi są przerażające. Głowa rodziny - Gomez Addams jest strasznie bogatym człowiekiem. Jest w stanie spełnić każdą zachciankę swojej żony: uprawianie trujących roślin, czy romantyczna kolacja przy świecach na cmentarzu. Ludzie odwiedzający dom Addamsów są zwykle przerażeni widokiem lokaja Lurcha (który ma jedynie 7 stóp wysokości) lub pomocnej Rączki (która jest prawdziwą ręką tyle, że bez ciała). Tymczasem w mrocznym domu pojawia się zaginiony przed laty wujek Fester.
      Bardzo polecam 1 jak i 2 część. Wiele słyszałam odniesień do tego filmu, a nigdy go nie oglądałam, więc postanowiłam zobaczyć co to jest i bardzo mi się spodobał. 


      Kacper (1995)
     

      Doktor Harvey i jego córka zamieszkują nawiedzoną przez psotne zjawy starą posiadłość. Dziewczyna zaprzyjaźnia się z małym duszkiem Kacprem. Ciągle lubię wracać do tego filmu.

    Upiorna noc Halloween (2007)
     
       Film pokazuje kilka luźno połączonych ze sobą historyjek, których akcja ma miejsce podczas nocy Halloween. Jest przestawiony w ciekawy sposób, gdzie na końcu dopiero wszystko składa się w całość.

   



       A Wy macie jakieś czynności które macie zwyczaj robić w halloween?
      Znacie któreś z tych filmów, może jakieś Was zainteresowało?
      

32 komentarze:

  1. Ja też lubię takie klimaty :) Świetne inspiracje! Chciałabym mieć takie ozdoby ^^ Filmy wszystkie widziałam. Za dużo horrorów oglądam :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, te ozdoby wprowadzają w super atmosferę :)

      Usuń
  2. So lovely and interesting post, thanks for sharing dear!

    New post is on my blog! Hope you will visit me, Maleficent <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspirację na Halloween ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje! Mają idealny jesienny i halloweenowy klimat!
    joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje!! Obserwuje<3
    http://blondshion.blogspot.co.uk/2017/10/romwe-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. inspiracje świetne, a film Halloween chyba obejrzę dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Halloween chyba nie jest dla mnie, bo nie lubię strasznych rzeczy. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obchodzę Halloween ALE te dynie zawsze mnie rozczulają.. :D Z filmów, które wymieniłaś to kojarzę tylko Kacperka i to jeszcze z czasów odległego dzieciństwa... innych straszydeł nie oglądam, mam do tego zbyt słabą głowę XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film "Inni" i w sumie nie wiem co o nim sądzić, na pewno jest on ciekawy, a pozornie główny plan zdarzeń wcale nim nie jest... Nie mam jakichś corocznych "tradycji" w dzień Halloween, dla mnie jest to zwykły dzień. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje, bardzo lubię klimat Halloween :) cudowny blog, obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam Innych. Świetny film! Muszę obejrzeć dzisiaj coś równie ciekawego. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawitałam tu już po Halloween, ale chętnie coś napiszę. Piękne i klimatyczne zdjęcia, które tutaj mamy, lubię taką kolorową jesień, czasami mglistą, ale bardziej słoneczną i ciepłą. Horrorów nie cierpię, ale Halloween uwielbiam. W tym roku byłam na imprezie u znajomego.

    Ruda w Kalifornii

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjęcia wprowadzające w Halloweenowy klimat. Filmów no cóż żadnego z nich nie oglądałam( jeszcze).
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie wczoraj pierwszy raz się przebrałam i zbierałam cukierki :D. A co do filmów oglądałam prawie wszystkie, które podałaś, bo jestem niezmierną fanką horrorów! :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, ja chodziłam po cukierki w 1 gimnazjum jedyny raz, fajnie w coś takiego się pobawić i zobaczyć jak to jest :)

      Usuń
  16. Ja akurat nie obchodzę Hallowen, ale inspirację wyglądają pięknie.
    Pomimo, że mam inne zdanie na temat tego "świeta" to tego typu inspiracje ogląda się super.

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ochotę obejrzeć terazx duszka Kacperka :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny post ;) Część filmów oglądałam i polecam ; ]

    Pozdrawiam i obserwuje :*
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje. Filmy znam wszystkie. Jeśli chodzi o Piłę to właśnie byłam na najnowszej części, bardzo mi przypadła do gustu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nie wiedziałam, że już ona wyszła, będę musiała koniecznie ją zobaczyć :)

      Usuń
  20. Nie obchodzę halloween ale bardzo mi się podoba klimat z nim związany. "Omen" chętnie oglądnę ten film bo nie miałam okazji :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspiracje dekoracje piękne :)
    Nie obchodzę tego święta, a raczej :obrzędu".

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie ta pogoda to istna katastrofa. I tylko proszki na ból głowy, bo wytrzymać nie idzie:D
    U mnie na blogu jakoś w tym roku uciekł temat i Halloween i świat. Będę musiała wymyślić coś fajnego na Boże. Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem i tak się zdarza, że pomijamy niektóre tematyczne posty :)

      Usuń
  23. Lovely! I like Halloween! Have a great weekend!

    New follower! Follow back? ;)
    ���� MARY MARÍA STYLE ����

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam wszystkie te filmy :) Zdjęcia z Insta genialne, zwłaszcza te z ponurymi drzewami. Ciarki mam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Halloween . Nie mogę się już doczekać tegorocznego :) Z pewnością oglądnę filmy, które poleciłaś. Niektóre z nich już znam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia