środa, 18 marca 2020

#14 Photography- Sesja z Karoliną |16.11.19|

Hejo wszystkim :)
Wiem, trafiła się kolejna przerwa, z której nie jestem dumna, ale którą w sumie przeczuwałam.
Nowe miejsce, wir nauki, brak aparatu w akademiku i wszystko tak poszło...
Co oczywiście standardowo, jak przy każdej przerwie, nie znaczy, że nie było mnie tu w ogóle.
Co jakiś czas zaglądałam, przeglądałam, wracałam myślami, szukałam inspiracji i w końcu trafiło się coś co spowodowało u mnie błysk myśli "dlaczego, tu już nie działam?, czas wrócić".
Szczerze mówiąc, sprawił to jeden komentarz w poprzedniej notce, który bardzo mile mnie zaskoczył, nie sądziłam, że ktoś może mnie tu "kojarzyć" mimo że jestem tu już 5! lat, a co więcej mnie wyczekiwać, więc jestem w szoku.
Myślę, że przez ten czas nazbierało się trochę rzeczy, które chciałabym wam przekazać, ale chciałam zacząć od początku, czyli od listopadowych zdjęć z Karoliną, którą poznałam właśnie w Lublinie na roku :)

Już od dłuższego czasu zwlekałam jakoś ze zdjęciami z kimś, więc cieszę się, że nadarzyła się okazja. Wszystkie poprzednie macie tu:. 123
Nie przedłużając już, wstawiam Wam trochę jesiennego jeszcze klimatu, aczkolwiek myślę, że taki jest teraz przez większość roku :) 
















Myślę, że wiosna i piękna pogoda za pasem, więc już to nie jej oczekuję, ale spokoju, przy wiadomej sytuacji w kraju i na świecie. Wróciłam do swojego rodzinnego miasta, korzystam z wolnego czasu jak się da, skupiam się na swoich rzeczach, na które nie mam czasu w semestrze, ale myślę, że nie jest to czas teraz na sesje w plenerze, staram się ograniczać kontakty i wyjścia, chociaż idzie mi to kiepsko, bo każdego dnia muszę wyjść przynajmniej na godzinę się przewietrzyć (ale przysięgam, że wybieram odludne miejsca). Dlatego właśnie kiedy to wszystko się uspokoi, kiedy będę mogła wrócić na zajęcia i się spotykać ze znajomymi (co myślę, że nie nastanie szybko) chciałabym trochę pobawić się na nowo w fotografa i wpuścić do kadru trochę znajomych twarzy, co więcej może przygotować coś w filmowej formie :) Boję się, tylko, że po powrocie tempo nadrabiania będzie tak szybkie, że nie wyjdę z akademika, ale oby się znalazło te kilka godzin nawet wolnych. W sumie to w tym celu powinnam wziąć się na naukę, za robotę już teraz, żeby potem się ogarnąć jakoś. 

Czekam na trochę opinii o zdjęciach, miałam trochę wątpliwości przy świetle i przy kolorystyce, więc jak widzicie niektóre są typowe ciepłe, a niektóre wyglądają inaczej :)
Jak wam mijają dni wolne? 
Trzymajcie się ciepło!

38 komentarzy:

  1. Jakby zdjęcia były troszkę jaśniejsze to byłoby idealnie :) Ale ogółnie bardzo fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie ja specjalnie przyciemnialam je :D dziękuję!

      Usuń
  2. Jak dla mnie sesja wyszła super. Dziewczyna ze zdjęc jest prześliczna. Ja już sobie postanowiłam że jak to się wszystko ogarnie to planuję przejść się po starówce i centrum miasta. Bo ile można ? Rodzina rodziną ale kontakt ze znajomymi jest niezbędny. No i oczywiście sama nie wiem jak będzie ze studiami bo uczelnia nie wprowadziła e-lerningu także może być ciekawie...
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja uczelnia też tak średnio to nadal wprowadzila :D już chciałabym się zobaczyć ze znajomymi mega

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A no właśnie udało się takie zlapac, niczym gold hour

      Usuń
  4. Super zdjęcia! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że wróciłaś:-))
    Mnie najbardziej podoba się trzecie zdjęcie od dołu.. ;)
    Pozdrawiam!

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Podoba mi się ich klimat

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takiego słoneczka to obowiązkowo trzeba było skorzystać. Z całej sesji najbardziej podobają mi się te ostatnie zdjęcia
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia i piękny klimat :) więcej takich postów ze zdjęciami bo świetnie Ci wychodzą.
    pozdrawiam ;)

    zapraszam :D
    https://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeżeli pozbieram modeli to na pewno będzie tu coś jeszcze :)

      Usuń
  10. Wow, niezwykle klimatyczne i piękne zdjęcia! Sama chętnie wybrałabym się na taką sesję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Sesja wyszła cudownie, klimatycznie. Gdy skończy się ten wirus (chodź nie zapowiada się za szybko) to będę musiała wybrać się na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, cudownie padające promienie słońca sprawiają, że fotografie zdają się być ciepłe, rozgrzewające, pełne pozytywnych emocji! Miło na nie spoglądać, gdy za oknem taka szara pogoda, od razu robi się cieplej na serduszku! Cała sesja jest bardzo udana i bardzo inspirująca :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne, klimatyczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam!
    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne zdjęcia! :D
    Też odczuwam brak aparatu a akademiku, ale na szczęście wracam co weekend do domu, więc wtedy udawało mi się znaleźć czas na zdjęcia.

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja wracam tak co 3-4 tygodnie i zwykle nie zdążam iść na te zdjęcia bo jeszcze trzeba się uczyć, więc go zabieram teraz zawsze że soba

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia! Patrzę na nie i czuję taki spokój... Przyjemny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdjęcie jest cudne! :) Lubię sesje plenerowe.
    Dużo zdrówka!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo przyjemny klimat zdjec i to rozmazane tlo ahh
    nnowakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia lepszego aparatu i ustawieniu dobrych parametrow i tło się rozmazuje :D

      Usuń
  18. ale piękny klimat na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia