czwartek, 24 sierpnia 2017

#9 Photography- Sesja z Wiktorią |24.08.17|

Hej!
Jak Wam mija czas?  Wszędzie czytam, że to już koniec wakacji, widzę zdjęcia plecaków, zeszytów.. ale halo jeszcze ponad tydzień! To tak jakby połowa ferii, na które się czeka dobre kilka miesięcy. Poza tym można zdążyć zrobić wiele rzeczy albo też zdążyć kompletnie się zanudzić.

Dziś mam okazję pokazać tu sesję zrobioną nowym aparatem (sony alpha 230 obiektyw 55-200) . Tak jak pisałam, próbuję czegoś nowego oprócz fotografowania roślin i możecie zobaczyć tego efekty. Jestem zadowolona, gdyż sama nauczyłam się ustawiać wszystkie parametry w aparacie.  Super się współpracuje z osobami, które przed obiektywem zachowują się luźno i naturalnie. Jestem pewna, że nie ominie nas za jakiś czas sesja jesienna.





















Myślę, że najtrudniejszym zadaniem był wybór zdjęć, które mogę tutaj udostępnić spośród około 100, bo wiem, że nie powinnam przesadzać z ich ilością w poście.  A przyznam, że kiedy miałam cyfrówkę nie miałam takiego problemu z liczebnością tylu dobrych jakościowo zdjęć.

Jakie macie wrażenia?
Chętnie poczytam także rady od Was :)

30 komentarzy:

  1. bardzo ładna sesja!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku śliczne zdjęcia ♥
    Wakacje przeleciały mi mega szybko, ale racja jeszcze ponad tydzień :)
    Mój blog
    (Proszę o wypełnienie ankiety w poście)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja <3 Piękne zdjęcia :D Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    http://paznookciowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest kilka fajnych ujęć, ale przy niektórych brakuje mi światła np. rzuconego blendą, twoja modelka nabrałaby pięknego blasku w zdjęciach gdzie stoi tyłem, lub druga sytuacja przepalenia. Odnoście blendy nie musisz jej od razu kupować, dobrze w tej sprawie sprawdzi się folia aluminiowa, taka, którą mama ma w kuchni
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie stoi w cieniu* myślę jedno, piszę drugie, takie typowe dla kobiety

      Usuń
  5. śliczne wyszły, naprawdę ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia, uwielbiam taki klimat;) następnym razem bez wahania wstawiaj więcej zdjęc!;)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ! Bardzo fajnie Ci wyszły jak na pierwszy raz :p
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, zazdroszczę skoro zrobiłaś 100 dobrych lub nawet bardzo dobrych zdjęć i miałaś problem z wstawieniem ich. To dużo, ja zazwyczaj w 500 zdjęciach mam z 10 ideałów przy dobrych wiatrach, no cóż podobno dużo fotografów amatorów tak ma, z resztą nie tylko fotografowie mają taki problem.
    Gratuluję, że nauczyłaś się ustawiać parametry sama, bo to nie jest takie proste.
    Trójkąt ekspozycji w fotografii trzeba trochę wykuć, bo podczas robienia szybkich sesji to się miesza!
    Ogólnie to podobają mi się te zdjęcia! Rób więcej, a będziesz coraz lepsza!
    Dokładnie mam to samo! Wszyscy już to Back to school, ale halo? Jeszcze tydzień, trzeba się zebrać i przestać myśleć o przyszłości i zacząć o tym co jest tu i teraz!
    Pozdrawiam cieplutko!

    chwilapochwili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kompletnie nie spieszę się do szkoły. W tym roku zamierzam zrobić wszystko na koniec. Jak na razie żyję jeszcze tak jakby wakacje trwały w najlepsze. I to jest dobre. Korzystaj z aparatu.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona zdjęciami! Fotograf i modelka się spisali! :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :D! Mogę wiedzieć w jakim programie je obrabiałaś?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia świetne niestety strasznie rzuca się w oczy to, że modelka garbi się! Mimo tego świetnie to wygląda! :)
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, oby tak dalej. To naprawdę fajne zdjęcia i ciężko się dopatrzeć, przynajmniej mi, że robil je amator.

    OdpowiedzUsuń
  17. Samo otoczenie zieleni nadaje zdjęciu całkiem inny klimat. Jestem pod wrażeniem, że jesteś w stanie wybrać tyle ładnych zdjęć! Ja po sesji najczęściej wybieram top 5, a resztę odrzucam, ale to może ze względu na moją ostrą samokrytykę. Po za tym co rzuciło mi się w oczy od razu, to 4 zdjęcie. Najlepsze światło jest ok. 18 (tzw. złota godzina), bo wtedy światło jest miękkie, wiedziałaś o tym? Dlatego też polecam Ci robić w niej zdjęcia, bo wtedy na modelkę, nie będzie padać zbyt ostre światło, co ma miejsce na czwartek fotografii ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiedziałam ale właśnie nie zawsze się udaje umówić na taką porę i dlatego różnie bywa :) dzięki za komentarz!

      Usuń
  18. WOW ale świetna sesja. Mi się mega podoba :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. A co ja mam powiedzieć, skoro wszędzie widzę zdjęcia plecaków i zeszytów, a mam jeszcze miesiąc wakacji? :D Piękna sesja! (:

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne zdjęcia, a modelkę widziałabym jeszcze w ogromnym boho wianku *-*


    Obserwuję ♥

    xoxo
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcia, takie delikatne, zmysłowe, super! :)

    zapraszam do siebie,
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim najtrudniejszym zadaniem prócz samego zdjęcia jest wybranie tego najlepszego. Według mnie udało ci się, bo zdjęcia są rewelacyjne. Piękna letnia zieleń :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia, mają jakiś taki swój klimacik!


    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia