piątek, 30 sierpnia 2019

Zobaczyć to, czego inni nie widzą

Zazwyczaj nie lubiłam rano wstawać. Słysząc budzik o godzinie 7 chciałam zamknąć oczy i się już w ogóle nie budzić. Czułam się strasznie źle i zaczynałam dzień od totalnego zniechęcenia. Nieważne, czy szykowałam się do szkoły, czy na wyjazd. Teraz żałuję. Po doświadczeniach poprzedniego miesiąca, kiedy normalne było dla mnie wstać 4.30 do pracy to teraz dla mnie już nic.



Zasuwając rowerem po centrum mojego miasta wraz z plecakiem, słuchawkami  oraz z promieniami wchodzącego słońca wyobrażałam sobie jak o tej porze jadę w tej chwili się przejechać gdzieś poza miasto i robić zdjęcia ponadprzeciętnego widoku. Ewentualnie chciałam o tej porze być w pociągu lub aucie i jechać gdzieś na wakacje. Ale jechałam niestety dalej i w innym celu niż odpoczynek. Byłam w szoku, gdy mijałam obok wielu innych ludzi. Myślałam, że jest to pora kompletnie nie do pojęcia. Jednak byli to sami dorośli wędrujący na stację. Idealna pora, by uniknąć jeszcze upału.

Okej, minął mój czas pracy i zaczęłam swoje 2 miesiące wakacji. Całe moje wyobrażenia gdzieś zniknęły. Bardzo łatwo wróciłam do trybu wstawania o 9,10 i robienia wielu rzeczy oprócz tych,  które dawno gdzieś głęboko chciałam. Obudziłam się po 2 tygodniach mojego wolnego i zastanawiałam się, co przez ten czas zrobiłam i co zobaczyłam. Naprawdę niewiele. W tym właśnie momencie trochę przeraziłam się i przygotowałam taką moją małą listę „TO DO”. Wyobraźcie sobie, że przez tydzień już zrobiłam ponad 5 rzeczy z niej. 


Jedną z nich była sesja o wschodzie , którą zawsze chciałam, już od gimnazjum, kiedy zainteresowała mnie fotografia. Tyle lat, tyle wakacji, a wyszło dopiero teraz, szok.To, co mnie trzymało przed tym to chyba wizja innego dnia, kiedy wchodzę na inny tryb i potem szybko czuję zmęczenie na wieczór. Trudno, budzik o 4, całe 4 godziny snu, trochę zimno, bo to już sierpień, ale kurczę jaka zadowolona jestem. Jest to idealny czas dla takich amatorów fotografów jak ja, by zrobić jakąś super sesję. Nie, to nie to samo co południe, a nawet lepsze niż zachód.  Kompletna rosa na polu, wróciłam z butami mokrymi jak po praniu, potem przez godzinę grzałam stopy pod kocem. Teraz aż dziwnie mi jak to piszę, chyba z kilka lat temu ostatni raz pisałam tu taki throw- back z jakiegoś dnia.


I tak właśnie sobie wyobrażałam wakacje albo wyobrażam je sobie, jak oglądam takie ładne, inspirujące zdjęcia, czy teledyski na Yt. Tyle, że takie chwile trzeba samemu organizować i tworzyć.  To tak jakby oglądać piękne zdjęcia wakacyjne morza, zachodu, piasku, ulicy, wysokich budynków, kajaków i ananasów i wywieszać je na ścianie, po czym samemu cały dzień oglądać Netflixa. Dlaczego nie zbierać by własnych wspomnień i zdjęć? Bardzo polecam wam ogólnie takie niestandardowe pomysły, np wycieczki rowerowe nocą, czy pikniki gdzieś w terenie. To jednak coś innego niż wyjście na ciasto, lody, takie coś się rzadko robi. 



Pozdrawiam osoby młodsze, które niedługo zaczynają rok szkolny, pamiętajcie, że lato kończy się dopiero 23 września i jeżeli pogoda dopisze to można jeszcze trochę wyluzować. U mnie zawsze wrzesień to był taki długi powrót do innego trybu, dlatego był trochę połączony z wakacyjnym po lekcjach  oczywiście 

A czy Wam udało się kiedyś zrobić coś takiego albo myśleliście o tym?

Co niestandardowego zrobiliście w te wakacje?
Tymczasem wrzucam małą galerię zdjęć, mam nadzieję, że uda się im wetchnąć w was trochę wspomnień wakacji, ciepła i energii :)























45 komentarzy:

  1. Ale pięknie wygląda ta mgła uchwycona na zdjęciach. Bardzo lubię patrzeć na wschód słońca, chociaż u mnie ma on miejsce gdzieś koło 6 rano.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zawsze zależało mi, by uchwycić tę mgłę :)

      Usuń
  2. Urzekły mnie twoje zdjęcia! Sądzę że ten upał szybko nie. Minie więc można jeszcze nawet we wrześniu szaleć. Wiele da się zrobić. Najgorsze to wrócić do takiej rutyny po wakacjach
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, że zachody słońca nie zapierają dehu w piersi, ale wschody mają w sobie coś bardziej magicznego. Ja, zachody słońca oglądam prawie codziennie, wschody już rzadziej. I to może dlatego wschody wydają się zupełnie inne od zachodów. Twoje zdjęcia są bardzo klimatyczne, przypominają mi końcówkę lata, które stopniowo przechodzi w jesień.
    Muszę powiedzieć, że w porównaniu do poprzednich wakacji, te, mogą zaliczyć jako pracowite.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, zachody również oglądam każdego dnia :)

      Usuń
  4. Oh wow amazing photos darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I ta poranna mgła, cudne! Rok temu wracałam z pracy rowerem zawsze koło 5 nad ranem i podobny widok na twoich zdjęciach bardzo mi poprawiał wtedy humor i wakacje! :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zdjęcia, pięknie!
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wschody słońca! Przepiękne zdjęcia, mają niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeważnie nie doceniamy tego, co mamy. A potem jest np. za późno na zmianę. Jedni narzekają na szkołę, drudzy na pracę. Jedni cieszą się z minionych szkolnych lat, a drudzy chcieliby wrócić. Osobiście jestem na etapie, że w przyszłym tygodniu będę rozsyłać CV. Moja edukacja dobiegła końca w maju.

    Kiedy w zeszłym roku chodziłam do pracy to miałam podobne uczucia. Zazdrościłam innym relaksu, tego, że mogą szaleć na zakupach. Ale uświadamiałam sobie, że jest cel w tym, co robię. Nabieram doświadczenia oraz zarobię pierwsze, własne pieniądze. To było niesamowicie motywujące.

    Wakacje starałam się wykorzystać w 100%. Wyjeżdżałam, spotykałam się ze znajomymi. Jednak teraz trochę żałuję, że nie zrobiłam takiej listy jak Ty. Na pewno poświęciłabym więcej czasu na swoje pasje, na naukę języka itd. A tak to czasami mi się po prostu nie chciało...

    To musiało być niezwykle motywujące. Wstać specjalnie na wschód, zrobić te zdjęcia, a potem zobaczyć ich cudowny efekt! Zachody są piękne, ale wschody również mają w sobie niesamowitą magię, a przede wszystkim wymagają poświęcenia!

    Ja ostatnio bardzo polubiłam robić pikniki. A co do tych inspiracyjnych zdjęć to zgadzam się, dobrze jest się inspirować, ale dlaczego nie ruszy się swojego tyłka i nie zbuduje samemu tak pięknych wspomnieć?

    Obecnie marzy mi się spontaniczna wycieczka do Szwajcarii :) Jednak nie wiem czy jestem gotowa na spontan za granicą, chyba wolę, gdy wszystko jest zaplanowane :)

    Ściskam mocno.
    A zdjęcia są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie mam w myślach takie klimatyczne, wieczorne pikniki, koce, świeczki itp *.*
      Dziękuję <3

      Usuń
  10. Wspaniałe zdjęcia, podobają mi się.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poranna mgła bywa piękna, zwłaszcza jak otula lubiane przez nas krajobrazy :) Przepiękne zdjęcia, naprawdę cudowna, magiczna sesja :) Jeżeli chodzi o szkołę/pracę ja już od czterech lat pracuję, poszłam do pracy zaraz po ukończeniu szkoły średniej i chodź na początku bardzo chciałam wrócić do technikum, to teraz nie zamieniłabym się :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że jak widzę wszystkie osoby, które idą do szkoły to sama mam ochotę wrócić tam na kilka dni i poczuć takie życie szkolne :D

      Usuń
  12. Raz z przyjaciółką miałam sesję o wschodzie słońca. :D Co prawda nie do końca wyszło, bo drzewa to zasłaniały, ale też było super. :D Bardzo lubię te zdjęcia, mimo że nie spałam do wschodu słońca, bo "to będzie fajnie"... A potem cały dzień nie spałam.

    myslizglowywylatujace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że także coś takiego przeżyłaś! Ja spałam 4 godziny, wróciłam do domu po 7 i do 11 spałam jeszcze :)

      Usuń
  13. Sesja wyszła super :D tez bym taka chciała ale przeraza mnie ta godzina pobudki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Great photos.
    I am following your blog via GFC, could you follow my blog back?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, bosko wyszły, też muszę pomyśleć o sesji o wschodzie słońca ♥
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są naprawdę cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ♥ Sama mieszkam na wsi i bardzo lubię poranki, mają swój klimat :)
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Ta mgła dodaje im ciekawego klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Magiczna sesja! :* Podziwiam za pobudkę o 4. :D Ja również zrobiłam w te wakacje TO DO LIST, bo jestem bardzo chaotycznym człowiekiem - dużo planuję, ale jak tego wszystkiego sobie nie spiszę, to ostatecznie nie zrobię nic. :D
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam podobnie, muszę wszystko miec wypisane

      Usuń
  20. O boże jakie piękne zdjęcia! Ja w tegoroczne wakacje zrobiłam też taką liste, jednak nie jestem pewna czy jestem zadowolona z moich wakacji okaże się w wtorek jak wrócę do szkoły. Ciekawy post!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahhh jak Ja uwielbiam takie klimatyczne ujęcia! <3
    Jestem zauroczoną sesją o poranku; z chęcią zaczerpnę inspiracji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te zdjęcia są po prostu nieziemskie! Ty na tle tego światła - magia!!
    Ja niestety wstawać rano nie lubię i chyba nigdy nie polubię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia