wtorek, 15 sierpnia 2017

Ryzyko

Podjęcie ryzyka można porównać do gry. Możesz wiele dostać, ale też jest możliwość odniesienia sporych strat. To jest główny powód, przez który ludzie odstępują od tego ruchu. Mamy szansę, ale to jednak nie jest pewność. Średnio przekonujące. Najlepsze jest to, że na prawdę wiele sytuacji wymaga podjęcia ryzyka. Jest ich tak wiele, że można to nazwać codziennością. Ale chyba bez tego trudno byłoby wytrzymać.



Teraz pora na krótkie objaśnienie, bo nawet według mnie samej  brzmi to wyjątkowo tajemniczo oraz niezrozumiale.  Niesłusznie, bo zobaczycie, że jest to bardzo proste. Mowa tu o ludziach, o kontaktach społecznych, o relacjach, o zaprzyjaźnianiu się, zakochiwaniu, ufaniu,  jak i przyzwyczajaniu się do kogoś. 



Każda relacja, która ma dla nas znaczenie jest właśnie przykładem ryzyka. Nic przecież nie jest pewne w życiu. Dziś wszystko się układa, a jutro może wszystko się zepsuć. Ryzykujemy uczuciami, zaufaniem i zranieniem. To niby normalne, przecież jesteśmy tylko ludźmi i nie możemy też za wiele od siebie wymagać.



Im bardziej się do kogoś przyzwyczajamy, tym bardziej inwazyjna okaże się dla nas rozłąka. Nagle wszystkie cudowne chwile [przeszłość] okaże się czymś zamglonym i krótszym. W przeciwieństwie do tego co poczujemy teraz. 




Zdarza się nam żałować, jak i również dziękować, że ta osoba stanęła na naszej drodze. 

Przecież z drugiej strony to oznacza, że musielibyśmy do nikogo się nie przywiązywać, nikogo nie traktować poważnie, nie dawać się ponieść uczuciom – tak na wszelki wypadek. Uniknęlibyśmy dzięki temu wszystkiego co złe z tym związane. To samo działałoby w naszą stronę. Tylko czy tak można? Nie. Nie da się ciągle iść w pojedynkę.  




Jesteśmy właśnie do tego stworzeni. By iść razem, by się wspierać oraz by doświadczać. 

Spójrzmy też na to inaczej. Mamy coraz to większy bagaż różnych sytuacji i różnych ludzi. To jest dla nas nauka. Niczego nie nauczymy się lepiej, jeśli się z czymś nie spotkamy. No i przecież jest też opcja, że dana relacja nas nie zaskoczy negatywnie i pozostanie z nami długo.

Ryzykujemy, ale czy to nie jest tego warte? 


Myśleliście kiedyś nad tym w ten sposób? 
Żałujecie jakiś znajomości?











34 komentarze:

  1. Nie da się poznać osoby bez ryzyka zranienia. Nie jeden raz się sparzyłam ale to mi pokazuje na co zwracać uwagę i kto w razie czego wiem, że ze mną będzie. To jest właśnie nauka. Nie da się iść dalej bez ryzyka bo...co to za życie?
    https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czadowe zdjęcia! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że żałuje kilku zanjomości... ale gdyby nie one nie byłabym dzisiaj tym kim jestem.;)

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i tekst ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Często zdarzało mi się załować , że ktoś stanoł na mojej drodzę i przez chwile był dla mnie naprawdę ważny! Piękne zdjęcia!
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, beautiful lady.
    I like your blog and I follow you!
    You looks amazing and I like your outfit!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  7. si mówi,że kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez ryzyka tak naprawdę chyba nie da się wiele osiągnąć. Bo bojąc się ryzyka, stoimy w miejscu. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i słowa :) Czasami warto ryzykować, a czasami nie, wszystko zależy od sytuacji!
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to takie błędne Koło boimy się zaufać i zaryzykować w związek bo boimy zostać ztanieni. Ryzukujemy bo jesteśmy ciekawi i znów zostajemy zranieni. Ale sądzę ze warto ryzykować życie mamy tylko jedno !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zdania, że jeśli nie ma ryzyka, nie ma też zabawy, więc mimo faktu, że ryzykowanie może doprowadzić nas do zranienia to warto je podjąć.

    M V R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie, miłego wieczoru!

    Obserwuję, liczę na to samo, o ile oczywiście mój blog ci się spodoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie myślałam nigdy w ten sposób. Ale z pewnością zawieranie nowych znajomości wiąże się z ryzykiem, że możemy zostać podle oszukani lub zranieni. Mimo wszystko takie sytuacje czegoś uczą nas w życiu, zdobywamy w ten sposób doświadczenie i zyskujemy inne spojrzenie na świat.
    Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia mają bardzo fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny klimat zdjęć! też bym takie chciała :D

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że napisałaś bardzo sensowny tekst. Bo owszem, można nie ryzykować, ale... czy wtedy tak naprawdę żyjemy?
    A zdjęcia świetne, bardzo klimatyczne. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatyczne zdjęcia :)! Jeśli nie zaryzykujemy nie dowiemy się, czy się opłacało.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektorych znajomosci zaluje ale kazdy blad jest lekcja na przyszlosc
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post! :)
    Zapraszam

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia! Ja niestety żałuję kilku moich znajomości...
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♡ MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE ♡
    ♡ MÓJ BLOG ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia <3

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful photos, great post.

    Follow for follow?

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, bez ryzyka szczerze to nie mamy nic, wiele razy podejmowałam ryzyko z myślą, że mi nie wyjdzie.
    POzdrawiam ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Warto podjąć ryzyko! Jeżeli znajomość w jakiś sposób się zakończy, cóż będzie ciężko, ale wspomnienia z nami zostaną i trzeba być za nie wdzięcznym, bo czasem to jedyne co mamy :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto podjąć ryzyko, zawsze jestem tego zdania. Jeśli nie zaryzykujemy, później możemy żałować, że tego nie zrobiliśmy. Nawet jeśli odniesiemy porażkę to ona zawsze nas czegoś uczy. Jeśli chodzi o to, czy żałuję jakiś znajomości to z jednej strony tak- bo okazały się one fałszywe, nieprawdziwe, a z tą osobą nie mam już zbytnio kontaktu, ale z drugiej strony nie żałuję, bo wyciągnęłam dużo wniosków.
    Bardzo mądry post, skłania do refleksji. Fajne, klimatyczne zdjęcia :)

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia! Życie często karze podejmować nam jakieś decyzje, jednakże to od nas zależy czy zgodzimy się zaryzykować. Moim zdaniem naprawdę warto podejmować ryzyko, ponieważ jak osoba wyżej napisała kiedyś możemy żałować, że tego nie zrobiliśmy, a nawet jeżeli poniesie się porażkę to zawsze można potem wyciągnąć z tego jakieś lekcje. Czy żałuję jakiejś znajomości? Myślę, że nie. Jak mówi pewne zdanie " Nie żałuję żadnej znajomości, bo nawet fałszywe mordy mnie czegoś nauczyły". Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ryzyko i podejmowanie decyzji, których nie jesteśmy do końca pewni to częsta sytuacja, ja myślę, że nie da się do końca wszystkiego przewidzieć. Ja jestem typem ryzykantki, boję się, owszem, ale próbuję! Życie jest tylko jedno!

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że podejmowanie ryzyka, to duża odwaga dla każdego z nas.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjecia maja magiczny klimat! ryzyko trzeba podejmowac nawet w najmniejszych sytuacjach, ale z glowa, zeby sie oplacalo!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. amazing post!i like your blog.
    if you pick up dresses,glamchase bridesmaid dresses norwich reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia