niedziela, 11 lutego 2018

Jak zobaczyć też te pozytywne rzeczy związane z zimą


Hej hej,
Co u Was? Cieszycie się wolnymi dniami, a może szykujecie się do powrotu do szkoły? Ja poprzedni tydzień miałam trochę ciężki i to spowodowało  moją nieobecność na bloggerze, ale ten na szczęście zapowiada się normalny, więc mam nadzieję, że teraz trochę zwolnię. W każdym razie wróciłam już całkowicie do szkolnej rutyny i próbuję pogodzić się, że następna przerwa nastąpi dopiero w rekolekcje i Wielkanoc. Dlatego właśnie nie jest fajnie mieć ferie pierwszym  :D

Wiem, że duża część osób nie czuje zadowolenia z naszej aktualnej pory roku i z utęsknieniem czeka na lato. W sumie też tak miałam, o czym nawet tu pisałam, ale od pewnego czasu moje podejście się kompletnie zmieniło, nastawiłam się inaczej i  w tej chwili korzystam z uroków zimy. Właściwie nie pomyślałabym, że napiszę taki post. Jesteście ciekawi jakie aspekty to sprawiły?



Moje podejście zmieniło się dokładnie w ferie zimowe. Przestałam wyobrażać ich sobie bez śniegu. Zawsze jak pamiętam w ferie wszystko było otulone białym pyłem i to mi dawało dużą radość. To była taka kluczowa cecha przerwy zimowej. Dlatego kiedy trochę zawaliło śniegiem mega się ucieszyłam i zaczęłam z tego korzystać, ulepiłam bałwana i nawet byłam na sankach haha

Właśnie.. śnieg.. daje tyle możliwości. A nie pojawia się na jakoś długo w ciągu roku. Umożliwia to nam sporty zimowe, jak narty, snowboarding, a niskie temperatury łyżwy. Ta różnorodność jest bardzo fajna.


Warto też przejść się do jakiegoś lasu w ten czas. Wiem, że zimno, ale nie musimy ciągłych dni spędzać głęboko pod kocem, jestem pewna, że lepiej się poczujecie po takim właśnie wyjściu.  Myślę, że ten widok jaki zobaczycie zostanie Wam na długo.

Poza tym uwaga, zima trwa krótko. To nie są 3 miesiące. Ciągle ocieplenie klimatu sprawia, że nie wszystko pojawia się w odpowiednim czasie jak wcześniej. Nie wiadomo ile lat będziemy się jeszcze cieszyć tą prawdziwą zimą.



Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam jak pada śnieg. Uwielbiam ten spokój z jakim opadają te płatki. To mega relaksuje, mogę się patrzeć i patrzeć na to cały cały, czas, zwłaszcza nocą. Takie rzeczy dają świetny klimat.


Pamiętajcie, że gdyby zima nie była zimą tylko czymś z wyższymi  temperaturami to tak naprawdę byłaby to jesień. Tylko taka ponura jesień z deszczami.  Myślę, że większość osób ma jej po jakimś czasie dość.  Faktem jest, że zima nie powoduje takich spadków nastroju.


Zima sprawia też te powroty do domu są przyjemniejsze. Po tym chłodzie z czerwonymi rumieńcami uwielbiam wchodzić do domu i ogrzewać się ciepłym obiadem i herbatą. To nie to samo jak w inne pory roku.

A Wy lubicie zimę?
Jakie pozytywne rzeczy jesteście w stanie w niej zauważyć?









21 komentarzy:

  1. uwielbiam takie zdjęcia, w zimowym klimacie <3
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zimę pod względem zdjęć. Wtedy mają świetny klimat.
    I też lubię patrzeć jak pada śnieg :)

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj sporty zimowe to nie dla mnie, ale spacer po ośnieżonym lesie już zdecydowanie tak! <3 Mimo że jestem stworzeniem ciepłolubnym, to lubię świat przysypany śniegiem, bo taka w końcu powinna być zima! Czysta, mroźna i bielutka :)
    Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam zimę i wszystko co z nią zwiazane ❤
    Kocham sporty zimowe, śnieg, zimno, klimat, swetry, gorące napoje, no wszystko, haha ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam jak pada śnieg. Również mnie to relaksuje! :)
    __________
    BLOG @mavselina | YOUTUBE @mavselina | INSTAGRAM @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale prześliczne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi teeaz śnieg bardziej przeszkadza niż pomaga, niestety. Ale fajnie jest jak sie wstaje w weekend i śnieg pada za oknem. O ile oczywiście w ten snieh nie trzeba wziac samochodu i gdzies jechać.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow amazing pictures & love your style dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Po prostu trzeba chcieć dojrzeć piękne strony zimy :)! Piękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! *_*
    Ja kiedyś jakoś bardziej lubiłam zimę, teraz rozpaczam za wiosną :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zima jest w porządku, o ile tylko nie wieje mroźny wiatr. Wtedy jedyne na co mam ochotę to zakopanie się w kołderce i odcięcie od świata. Ale tak poza tym to oczywiście zima ma swój urok i można ten czas dobrze wykorzystać, sama bardzo lubię aktywność jaką zapewniają sporty zimowe, no i masz rację, że okres zimy jest krótki, więc warto się nim nacieszyć zamiast tylko narzekać ;) Super zdjęcia, zazdroszczę naturalnej urody.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima wygląda pięknie na zdjęciach, ale na żywo zdecydowanie wolę lato i słońce, które dodaje energii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimowe promienie słoneczne potrafią tak samo dodać tyle energii :)

      Usuń
  14. Zima ze śniegiem? Jasne! Super sprawa jeśli ktoś uwielbia robić zdjęcia, mają wtedy niesamowity klimat - jak Twoje. Jednak poza zdjęciami to istna katorga. Grube buty, kurtki - jakoś za tym nie przepadam. Chociaż tak naprawdę takiej prawdziwej zimy dawno nie widziałam. Co spada śnieg, to po kilku godzinach znika. Pozostaje tylko chlapa. Jak tu polubić zimę?

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie mamy jeszcze takiej złej sytuacji, teraz w najbliższym czasie poczujemy tą prawdziwą zimę :)

      Usuń
  15. Ja kocham zimę, szczególnie tę prawdziwą- ze spadającym śniegiem, miękko otulającym ziemię, przymrozkami i czerwonymi od mrozu nosami! Piękna pora roku :)
    Pozdrawiam :*
    Natalia Siejka klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubie pierwsze śniegi, prawdziwą zimę w wigilię. Ale teraz? Siedze czekając na tramwaj i marzne, myślę tylko o cieplutkim kocyku w domu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę się doczekać zimy. Kupiłem z rodzicami nowy sprzęt snowboardowy na https://www.snowshop.pl/sprzet-snowboardowy i w tym roku będę go pierwszy raz testować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia