poniedziałek, 26 lutego 2018

#13 Photography ~ Winter photos

 Hej, hej
Jak Wam mijają tygodnie? U mnie tak w skrócie to między innymi choroba, tydzień w domu, nadrabianie, brak siły, brak chęci do życia patrząc na zadania z chemii, ekscytacja i stresik związanymi z pierwszymi jazdami...
Właściwie w ostatnim czasie to ogólnie mało robiłam. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam takiego lenia i tyle rzeczy w nosie związanych z nauką. Ale w sumie i tak nie wyszło mi to na złe, bo mimo olewki udało mi się mieć dobre oceny, a co więcej całkowicie odzyskałam siły na cokolwiek, co pozwoliło mi się ogarnąć teraz w tym miejscu.
A dziś przychodzę do Was z moją małą zimową galerią. Jak wcześniej wspominałam, w ferie często chodziłam na spacery z aparatem, czego efekty możecie zauważyć poniżej. Właśnie to jest najlepsze w blogu- fakt, że mam co zrobić z tymi zdjęciami, że mogę je gdzieś pokazać.
Akurat też pogoda się idealnie zgrała, bo teraz wygląda to dość podobnie. Jestem ciekawa tych coraz to większych mrozków. No ważne, że  przynajmniej poczujemy teraz tą prawdziwą zimę, na co wiele osób czekało :)


































Co sądzicie o zdjęciach?
Co tam ogólnie u Was? 
Do następnego, Oli :*

32 komentarze:

  1. Fantastic photos!! Great post dear!
    Have a lovely week! xx


    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne jak zawsze ;)
    Oj tak, pierwsze jazdy są stresujące ale później jest już tylko coraz lepiej !
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona, naprawdę piękne zdjęcia ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia :)
    uchwycić magię. :) Niesamowite!
    zatrzymachwileulotne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zawsze lenia kiedy przychodzą zimowe pory, naprawdę łóżko staję się moim najlepszym przyjacielem i najchętniej spędzałabym w nim całe dnie i noce. Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: Ingenuity-charm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny klimaat mają te fotki! Las zimą wygląda przepięknie <3
    Ja jednak czekam już mega niecierpliwie na wiosnę! Myślałam, że ze względu na w miarę łagodną zimę, szybciutko się pojawi, a tutaj nagle taki mróz! No ciężko to znoszę, brakuje mi słońca i ciepła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polubiłam ten mróz i jakoś starałam się z tego klimatu brać szczęście :)
      Ale też mi tęskno do wyższej temperatury, przynajmniej po to, żeby pozbyć się przeziębienia :D

      Usuń
  7. Piękne zimowe zdjęcia, uwielbiam taki klimat! Ja zazwyczaj wychodząc na taki mróz nie mam siły i chęci do robienia zdjęć, ponieważ zamarzają mi łapki! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha fakt, zamarzły i to nie tylko ręce, ale no warto :)
      Czułam ciepło przeglądając te zdjęcia :)

      Usuń
  8. Ale super są te zdjęcia! Za takie chwile to nawet lubię zimę. O ile mogę na to patrzeć z daleka i przy okazji nie marznać. U mnie jeden tydzień był dosyć śnieżny, a tak to tyle że ten śnieg czasami widać na łąkach.
    Poza tym, sama już powoli tracę na wszystko siłę, ale motywuje mnie fakt, że jeszcze trochę i bedzie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wszystkiego plusy i minusy :)
      Ale tak, niedługo ma być ciepło :D

      Usuń
  9. Bardzo fajne zimowe wręcz mroźne widoki
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia mają w sobie to coś. Są takie magiczne ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;) Uwielbiam zimę za te malownicze krajobrazy i szczyptę magii.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest to coś zimy, tego nie ma żadna pora roku :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia