wtorek, 26 grudnia 2017

5 filmów na świąteczny tydzień

Hej!
Mam nadzieję, że te 2 dni świąt minęły Wam miło, spokojnie i rodzinnie. Dobrze, że mamy jeszcze te kilka dni odpoczynku, współczuję osobom, które muszą ruszyć tyłek już od jutra. Moim ulubionym zajęciem w ten wolny czas jest nadrabianie seriali, oglądanie filmów, czytanie i spacery ze znajomymi. Właśnie tak spędzę te kolejne dni do Sylwestra. Tutaj chcę Wam zaproponować 5 komedii, które są idealne na ten czas. Jeżeli nie macie pomysłu co odpalić oprócz Kevina to zapraszam :)


Święta last minute


Gdy Luther i Nora Krank ze względu na nieobecność córki postanawiają spędzić Boże Narodzenie na Karaibach, ich sąsiedzi wpadają w gniew. Nie mieści im się w głowie, że można przeżyć święta poza domem, bez kupowania choinki i pieczenia ciast. Zbulwersowani postanawiają za wszelką cenę odwieść Kranków od pomysłu wyjazdu i nakłonić ich do udziału w tradycyjnym dekorowaniu ulicy. Tymczasem w przeddzień Bożego Narodzenia  Blair informuje rodziców, że jednak przyjeżdża na święta do domu i to nie sama, a z nowym narzeczonym. Tym sposobem Krankowie mają tylko 12 godzin na świąteczne przygotowania, jak i pogodzenie się z sąsiadami,  tak by były to najwspanialsze święta.

Cztery gwiazdki



W każdą gwiazdkę, szczęśliwie niezamężni Brad  i Kate uciekają rozwiedzionym rodzicom i irytującym krewnym na pokład samolotu. Niestety w tym roku wszędzie rozpościera się tak gęsta mgła, która spowodowała, że lotniska zostały zamknięte i para zmuszona jest do świętowania czterech, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.

W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju



Clark Griswold  postanawia zorganizować cudowne święta całej rodzinie. Przyłączają się do nich jego rodzice i teściowie. Wydawałoby się, że te święta będą szczególne. I były. Ale z powodu licznych wpadek. Pięknie przyozdobiony dom nie chciał się świecić, pojawił się brat Clarka, choinka była za duża, zabrakło premii z zakładu pracy. To tylko część katastrof, jakie nawiedziły dom bohatera. A to dopiero początek kłopotów...
Film, przy którym można się nieźle pośmiać, naprawdę polecam.

Ukryte Piękno


Howard Inlet odnosi duże sukcesy w firmie reklamowej. Gdy jego córka umiera, mężczyzna załamuje się. Pogrążony w depresji Howard dołącza do grupy wsparcia dla osób w żałobie. Wierzy, że są trzy rzeczy, które łączą wszystkich ludzi na Ziemi - pragnienie miłości, potrzeba czasu i strach przed śmiercią. Ku obawie przyjaciół zaczyna pisać listy do miłości, czasu i śmierci. Wkrótce na swojej drodze spotyka ich personifikacje.

Jak zostać kotem

Tom Brand to majętny biznesmen u szczytu kariery. Zatracony w pracy zupełnie zapomina o rodzinie. Na zbliżające się jedenaste urodziny córki postanawia sprezentować dziecku kota, o którego dziewczynka prosi każdego roku. Tom, mimo iż szczerze nie lubi tych zwierząt, nie ma czasu na szukanie innego podarunku. Prowadzony przez nawigację samochodową trafia do ekstrawaganckiego sklepu zoologicznego. W drodze do domu Tom ma wypadek, a gdy odzyskuje przytomność okazuje się, że został uwięziony w ciele kota. Przygarnięty przez własną rodzinę ma okazję spojrzeć na swe życie z nowej perspektywy.
Ten film, trochę odbiega od poprzednich, ponieważ nie jest jakoś szczególnie związany ze świętami, ale moim zdaniem w jakiś sposób się wpasowuje i dobrze obejrzeć go teraz. Bardzo mądry, ciekawy, daje do myślenia, trochę pod koniec smutny, ale naprawdę warto go zobaczyć. 

Oglądaliście może już te filmy, co o nich myślicie?
Może zachęciłam Was do któregoś?
Macie może coś innego do polecenia?
I na koniec zostawiam Was z moimi świątecznymi zdjęciami :)









42 komentarze:

  1. Bardzo lubię "Święta Last Minute" oraz "W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju". Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super opcje na świąteczne wieczory pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. W krzywym zwierciadle to nasz absolutny hit! <3 Nawet dziś oglądałyśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku oglądałam Kevina samego w Nowym Jorku po raz pierwszy w życiu, mega przypadł mi się podobał.
    https://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej trochę się zaskoczylam, bo ja to oglądam od tych ponad 10 lat i oglądam :)

      Usuń
  5. Na ''Ukrytym pięknie'' byłam w kinie. :) Ja też się cieszę, że jeszcze mam wolny ten tydzień. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy film oglądałam tyle razy ale nigdy się nie znudzi <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam jeszcze tych filmów, więc będę miała co nadrabiać :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie oglądałam tylko " Święta Last Minute", ale inne też z chęcią obejrzę :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ukryte Piękno jest świetny! Niestety pozostałych nie kojarzę :/ Świetne zdjęcia

    https://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne propozycje!
    idealne na zimowe wieczory, wprowadzające w ten świąteczny klimat :)
    Pozdrawiam :D

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. 'W krzywym zwierciadle' oglądałam tuż przed Swiętami, a mam w planach obejrzeć 'Cztery gwiazdki' ;) Mam teraz trochę wolnego czasu, to mogę nareszcie uzupełnić zaległosci książkowe i te filmowe również :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam chyba wszystkie te filmy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam wszystkie bardzo fajne świąteczne propozycje
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukryte piękno oraz 4 gwiazki oglądałam ;) Polecam Holiday! :D Iii w Wigilię oczywiście musiał być KEVIN :DDD

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam tez Holiday, ale trochę mnie znudziło :D

      http://live-telepathically.blogspot.com/

      Usuń
  15. Oglądałam jakiś czas temu "Jak zostać kotem"! Bardzo fajny film ;) A co do reszty, to mam braki w świątecznych produkcjach, muszę nadrobić :D Bo u mnie w Święta tylko Kevin króluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ukryte piękno mogłabym oglądać ciągle.. polecam Ci "swiateczny spadek" super jest :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. "Cztery gwiazdki" świetna komedia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam chyba żadnego z wymienionych filmów, więc bardzo chętnie dopiszę je do swojej listy do obejrzenia! Dodałam niedawno podobny post :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam przyjemność oglądać wszystkie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale wydają się bardzo fajne! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zobaczenia w wolnej chwili :)

      Usuń
  21. Szkoda że nie natrafiłam na posta przed swiętami ;') Będzie na przyszły rok ;*

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oglądać świąteczne filmy. Super post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Cztery Gwiazdki" super film! Naśmiałam się w tym roku haha
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia