niedziela, 12 czerwca 2016

Be a tumblr girl

Na pewno każdy z Was słyszał o takiej stronie jak Tumblr.
Co więcej, jestem pewna, że określenie Tumblr Girl też jest Wam dobrze znane.
Jak ja bym to opisała ? Dla mnie jest to po prostu zamknięty styl, posiadający określone ubrania, kolory, marki, a nawet kolor skóry.

Teraz zaczyna się część notki, do której powinniście podejść z dystansem i kierować się ironią.
Jak zostać Tumblr Girl?


1.Fryzura
Nie ma takiej opcji, że pokażesz się w zwyczajnej fryzurze, np rozpuszczonych włosach. Aby być prawdziwą tumblr girl twoje włosy muszą być upięte w francuski warkocz. Może być też nieogarnięty koczek oraz koczek z grzywki na czubku głowy.

2.Ubrania
Twoje ubrania powinny być w kolorze biało-czarnym lub ewentualnie z nutką szarości. Przeważać mają crop topy. W twojej szafie nie może brakować dżinsu ( spódniczki, spodni i kurtki), adidasów (superstarów) białych w czarne paski, bomber jacket oraz czapki wpierdolki i czarnych okularów, najlepiej większych, aby ci zakryły pół twarzy. I pamiętaj liczy się marka! Bez bielizny Calvina Klein'a nie zakładaj najlepiej niczego na tyłek. Spodenki, w których widać ci pół tyłka również masz mieć.



3.Dodatki
Coś, co jest kwintesencją naszego wymarzonego stylu to chocker i podobna do niego bransoletka. Nie zapomnij też o pierścionkach na każdym palcu.

4. Makijaż
Pale skin to coś niezbędnego. Jeżeli jesteś ciemniejszej karnacji to słabo. Puder będzie naprawdę niezbędny. Nie zapomnij wyróżnić ust szminką z Maca ( oczywiście jakąś ciemniejszą). Oprócz tego oczywiście doczepiane rzęsy, konkretna kreska, podkreślone brwi.




5. Na zdjęciach
Pokaż swój bunt. Rób zdjęcia kiedy jesteś nawalona ( oczywiście dla efektu te zdjęcia mają być rozmazane). Nie zapomnij o zdjęciach samego alkoholu! Kiedy jesteś w Starbucks'ie na kawie, zrób jej zdjęcie i udostępnij. Niech każdy widzi jaka jest super, światowa. Zdjęcia w wózku ze sklepu. Słowiański przykuc. Zasłaniaj ręka twarz. Rób szalone pozy. Oczywiście też selfie, kiedy wyglądasz sexy, dumnie z uniesioną głową i podpartą ręką!  

6.Osobowość
Pokaż wszystkim jaka jesteś skryta, nieszczęśliwa. Nie ukrywaj swoich kompleksów, mów o nich. Kiedy ktoś cie pyta co się dzieje lub oferuje swoją pomoc absolutnie zignoruj tą osobę, a potem dalej rób swoje :) Walcz o swoje, miej wszystko i wszystkich w dupie, buntuj się. Zacznij palić, bierz narkotyki i zachęcaj do tego na dodawanych zdjęciach, pochwal się tym :)





Dobra, teraz tak na serio..

Sama strona Tumblr jest dla mnie w porządku, znajduję też inne inspiracje oprócz pokaleczonych rąk. Wiele ze zdjęć wkładam do ramki i wykorzystuję jako ozdobę do pokoju.Pojawiają się zdjęcia natury, zachodów słońca, roślin, ulic, czasem morza. Ale irytują mnie dziewczyny które chcą się tak bardzo upodobnić do modelek z tej strony. W sumie teraz wiele osób  wygląda bardzo podobnie. Rozumiem, że może nam się spodobać kilka rzeczy, które rzeczywiście pasują do tego stylu, ale wszystkie te szczegóły to już tak dziwnie. Myślę, że te osoby powinny być bardziej oryginalne. 
Absolutnie też nie trawię poz z typowym przykucem i zasłoniętą twarzą.  W takim razie po co w ogóle robić sobie to zdjęcie. Już lepiej w takim przypadku sfotografować jakiegoś robaka.





To jest właśnie moje skromne zdanie o Tumblr Girl.
A co Wy o tym myślicie?
Jak Waszym zdaniem można zostać właśnie taką osobą?










38 komentarzy:

  1. Niech sobie ktoś będzie "tumblr girl", jeśli mu się taki styl podoba. Nie cierpię, kiedy ktoś robi coś tylko dlatego, że jest to modne.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post, muszę przyznać, że o tumblr girl jeszcze nie czytałam :))
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też to denerwuje, ta strona jest do zainspirowania się, a nie upodobniania się do modelek.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przedstawiłaś to w notce

    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to nie rozumiem czemu ludzie chcą naśladować te dziewczyny xd

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się kilka rzeczy z tego stylu podoba, ale na pewno nie łączę ich w taki sposób żeby wyglądać jak każdy xDD Bo teraz serio, czasami jak stoi jakaś grupka nastolatek to każda jest ubrana praktycznie tak samo :P
    Świetne zdjęcia!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety teraz często trudno jest znalezć coś innego w sklepach niż tego typu ubrania+mało osób jest kreatywnych i ma na to czas aby opracować swój własny styl, dlatego każdy wygląda tak samo, niestety..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze nie lubię tumblr girls. Ciężko odróżnić teraz dziewczyny na ulicy, bo wszystkie wyglądają tak samo. Super post:)
    Dark Roseberry

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. ładne wygladasz na zjęciach;)


    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dopóki nie dotyczy to mnie i moich znajomych mam to w dupie :D Może niedługo będziemy mogli pochwalić się taka armią klonów jak w Gwiezdnych Wojnach ^^/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, ale nie rozumiem tego fenomenu Tumblr girl.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie to opisałaś ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze jest jakaś moda ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak każdy się z tego śmieje, a ja przyznam, że mi naprawdę się taki styl u dziewczyn podoba. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się komuś to podoba to czemu by nie, ale jak widzę grupę dziewczyn ubranych identycznie to aż mi się śmiać chce. Ostatnio nawet spotkałam taką grupkę w autobusie. Wszystkie białe superstary z czarnymi paskami, czapki wpierdolki i różniły je tylko kolory bomberek...Co do fotek z tym przykucem, sama czasami takie robię, ale nie dlatego, że chcę być jakąś tumblr girl haha.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam osobę, która potrafi chodzić cały tydzień w jednej koszulce, bo tylko ta jedna pasuje jej do 'tumblr girl'. Nie lubię ludzi, którzy robią coś tylko dla szpanu czy tymczasowej mody. Zero oryginalności.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niewiele rzeczy, które o nich napisałaś to prawda, ale rozumiem przesłanie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Trend na wszystko co "tumblr" trwa w najlepsze. Nie ukrywam, że podobają mi się niektóre znane i charakterystyczne dla tej 'mody' zdjęcia i inne publikacje, ale wiadomo, wszystko potrafi być ciekawe, aż do momentu, kiedy nie mamy do czynienia z istnym przesytem. Wielu dzięki temu odnalazło własne poczucie estetyki, zaczęło dbać o detale, starając się być przy tym bardziej kreatywnym, nie bojąc się niestandardowych ujęć. Jednakże u niektórych można zaobserwować całkowite szaleństwo na punkcie bycia "tumblr", co nieco potrafi przerazić. Trzeba uważać na to, gdzie kończą się granice dobrego smaku.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykonane zdjęcia. Przyznam szczerze, że nie rozumiem całego tego fenomenu Tumblr Girl, ponieważ lepiej mieć własny styl. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, i super bluzka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Już czytałam kilka takich notek, co oznacza, że to jest faktycznie modne. Też mi się wydaje, że lepszy i bardziej ceniony jest swój własny oryginalny styl, a nie ten skopiowany.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy nie było tego przesyt, było OK. Kiedy widzi się co drugą osobę ubraną tak samo i zdjęcia z przykucem, i zasłoniętą twarzą to już jest przesadne. Jakby nie można było ustawić się normalnie do zdjęcia. :)

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mnie trochę irytuje, a nawet śmieszy to, jak niektóre dziewczyny na siłę upodabniają się do modelek :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. każdy ubiera się tak jak chce,a że większość dziewczyn che wyglądać tak samoto już nie mój problem.Moim zdaniem każdy powinien patrzeć na siebie. ;)
    zapraszam do mnie :) julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały czas słyszę o tych tumbrl girl :D Teraz większość próbuje się upodobnić właśnie do tych modelek ze strony...
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to ujęłaś z tematem tumblr girl. Sama lubię czasami pooglądać takie zdjęcia, ale to zasłanianie ręką twarzy czy te śmieszne pozy zaczynają być śmieszne.

    http://papergirlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Haha :D fajne rady a zwłaszcza ta, żeby robić zdjęcia, gdy jest się nawalonym :P
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie, że znam tumblr, siedzę na tej stronie godzinami. :D O tak, ja również nie rozumiem dziewczyn, które chcą się upodobnić na siłę do tych, co opisałaś. Każdy ma swój gust i wygląda, jak chce, mimo wszystko. :) Dobry post! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio jest to jeden z najpopularniejszych tematów na yt. Osobiście uważam, że nie warto jest się upodabniać do tych wyidealizowanych dziewczyn z tumblr. Bez tego każda z nas jest inna i wyjatkowa na swój sposób ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Tobą! <3
    Ostatnio widzę mnóstwo dziewczyn udających typowe Tumblr Girl.
    IPhone, bluzki adidasa, warkoczyki, spodnie z dziurami i białe pokoje- rzeczy, które powinna posiadać prawdziwa TG.
    Powiem Ci, że dla mnie udawanie kogoś na siłę jest naprawdę żenujące.
    Lepiej już być sobą niż udawaną wersją TG :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post :) Znam kilka dziewczyn, które myślą, że są Tumblr Girl i że wszyscy je lubią, a tak na prawdę są wyśmiewane. Według mnie jest to kolejna głupia moda żeby stracić swoją indywidualność, a stać się kolejną osobą wśród szablonów.
    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio widzę masę 'tumblr girls', każda udaje jedną i tą samą osobę:) Super zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie to wszystko ujęłaś. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, ja najczęściej obracam się na tumblrze w innych tematach, motywach ;D
    Poza tym ładnie wyglądasz ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama mam tumblra artystycznego, wstawiam tam jedynie swoje zdjęcia. Uwielbiam tego typu sprawy, dlatego też spodobał mi się ten post. W przyszłości na pewno wypowiem się u siebie na ten temat. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/
    https://wrrrabii.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Tumblr girl to temat, który jest dosłownie wszędzie ostatnio. Nie wiem czemu, ale gdzie nie trafię tam pełno postów na ten temat, pełne ironii, ale pokazujące prawdę. Zapomniałaś dodać, że każda taka dziewczyna uważa samą siebie za wyjątek i nazywa siebie : indywidualistką. Niestety żyjemy w takich czasach, gdzie zdjęcia wyznaczają nasz poziom życia i czym więcej przepychu tym więcej sławy. No bo proszę Cię, kto chce oglądać super modne laski bez firmowych majtek - bleee (sarkazm)
    Zapraszam do mnie, nie jestem tumblr girl, ale może znajdziesz coś dla siebie ;)
    nataliiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny post :)
    http://nataaliary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia