sobota, 14 maja 2016

Why I'm in love with spring?

Wreszcie piszę tutaj bez żadnej przerwy, czy spóźnienia.
Może poprzedni czas niepisania wyszedł mi na dobre?
Idealne uczucie, kiedy nie trzeba się tłumaczyć i zaczynać post od niezbyt pozytywnej wiadomości.

Często zdarzało mi się narzekać z powodu pogody.
Nie pasowała mi temperatura, deszcz, ciągłe chmury, czy po prostu sama pora roku.
Jednak od pewnego czasu pogoda to właśnie to, co daje mi motywację, chociażby żeby przed 7 podnieść się z łóżka.
Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku.


Niedawno byłam zdania, że cieszy mnie każda pora roku.
Jednak jest to trudne, kiedy jesień i zima są praktycznie takie same.
Czekając na złotą, piękna jesień doczekałam się jej na maksymalnie 2 tygodnie. Następne 6 miesięcy nie różniło się niczym. Deszcz, zimno i tak w kółko.
Kiedy taka pogoda dominuje to ja już odpadam.

Dlatego kiedy pojawiła się wiosna ( taka prawdziwa, bo astronomiczna nadal nie przypominała mi wiosny) poczułam wielką ulgę.
Właśnie na taki widok za oknem długo czekałam.


Już sam fakt, że widzę mocne słońce pomaga mi dobrze zacząć dzień. Dodaje mi to dużo energii na start.
Aczkolwiek, kiedy czasem pada deszcz, nie przeszkadza mi to. Taka zmiana pogody od czasu do czasu nie jest dla mnie katastrofą.

W zimę, widząc za oknem.. nic, no oprócz ciemności byłam pewna, że budzę się o 3 w nocy. Że mogę napić się wody, czy iść do łazienki i dalej położyć się spać.
Jednak widok, że jest już 7 ...
Nie wiem, czy tylko ja tak miałam wtedy, że w chwili, gdy podnosiłam się ( czyt. zwlekałam) z tego łóżka to było mi tak przeraźliwie zimno, że porównywałam to do chwili, kiedy wychodzę z wody.

Drugą rzeczą, która mnie bardzo cieszy to to, że mogę wreszcie zostawić w domu kurtkę i czapkę i jechać do szkoły rowerem w samej bluzie.
Idealne temperatury wreszcie dają możliwość na częstsze wyjście z domu i robienie zdjęć na bloga ^.^
Najgorsze co wspominam z poprzednich miesięcy to choroby, które po raz pierwszy od wielu lat przechodziłam bardzo często jak na mnie, mianowicie tylko z miesięczną przerwą. Ze 2 razy grypa żołądkowa, potem też grypa, ale przynajmniej już nie żołądkowa. Pamiętam, że trudno mi było potem zyskać energię jak wcześniej i wrócić do wszystkiego. Jak dobrze, że mam już tym spokój.


Ale dlaczego wolę jednak wiosnę od lata? Moim zdaniem wiosna jest taką porą w sam raz. Nie ma mega wysokich temperatur, jak w letnią porę. Wszystkie rośliny po raz pierwszy w roku odżywają, wszystko jest białe, zielone. W lato raczej już to nie jest takim zachwytem. Aczkolwiek muszę stwierdzić, że uwielbiam letnie burze i wieczory :)

Jedyną wadą bieżącej pory to te wszystkie pyłki unoszące się i latające niczym biały puch śniegu.
Dla alergików to już nie jest takie świetne uczucie :') Mój czerwony nos na tym zdjęciu właśnie to pokazuje.



Chyba to wszystko, co chciałam tutaj zamieścić. Nie spodziewałam się, że przy takim temacie zajmie mi to tak dużo.
O to sposób jak poświęcić cały post  pogodzie :)
A ja narzekałam, że nie mam pomysłu na notki :)

A jaka jest Wasza ulubiona pora roku, 
Może też lubicie tak bardzo wiosnę, jak ja?





35 komentarzy:

  1. Uwielbiam wiosnę, ale muszę przyznać, że w tym roku pogoda nas nie rozpieszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno jeszcze nie zwracałam uwagi na pogodę, a teraz ma dla mnie wielkie znaczenie!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wiosne, gdyz gdziekolwiek spojrzymy, widzimy zielen ;3 cos pieknego ;3
    zapraszam na mojego bloga http://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na ig https://www.instagram.com/ematuszko/ za wszystko sie odwdzieczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdj :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bardzo lubię wiosnę ;)
    Fajnie, że mieszkasz na tyle blisko szkoły, żeby móc dojechać do niej rowerem ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiosnę! Cieszę się, że w końcu rozkręciła się na całego!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna jest dla mnie najlepszą porą roku! Jest ciepło (ale nie za gorąco) i zaczynają kwitnąć kwiaty m.in. mój ukochany bez! Pociesza mnie też myśl, że coraz bliżej do końca roku :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam wiosnę! Wszystko dookoła budzi się do życia, samo wychodzenie z domu jest przyjemne, nawet gdy wieje lekki, ale przyjemnie muskający wiatr ;)
    Mam wrażenie, że wraz z wiosną odżyłam i ja! A tak jak wspomniałaś na temat wiosny i lata, to zgadzam się z Tobą całkowicie! Wiosna to najlepsza pora roku, bo nie jest ani za zimno, ani gorąco ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam wiosnę! Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wiosnę! Miłęgo dnia + piękne, wiosenne zdjęcia!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja rok temu byłam zdania, że cieszy mnie każda pora roku... no ale w tym roku się opamiętałam teraz tylko lato i wiosna... no i zima. Świetne jpg :)

    life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo lubię wiosnę :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam wiosnę, a najbardziej maj. c:
    Nie lubię wstawać z łóżka, gdy nie ma słońca i jest zimno. ;-;

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna!!!
    Super wianek :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam lato, a pogoda jedynie co mi przeszkadza to burza, a raczej pioruny i spadający śnieg z gradem.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam jak byłam mała i robiłam takie wianki na łące.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam wiosnę, wszystko się budzi do życia, mamy nową motywację :)
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wole lato :) Ale wiosna też jest świetna!
    https://julietguliet.blogspot.com/2016/05/ozspecials.html zapraszam do mnie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiew wiosny,bo niestety za oknami obecnie jej u mnie nie widac;0

    Pozdrawiam;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w przeciwieństwie do ciebie zimę kocham. Jest przepiękną porą roku, która ma cudowny klimat.
    Poza tym lubię też lato. Wiosnę trochę mniej, ale również ma swoje uroki i niewątpliwie jest śliczna.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam ulubionej pory roku, ale spokojnie mogę powiedzieć, że bardzo lubię wiosnę! Tylko te pyłki...Nie jestem uczulona a mimo to bardzo mnie irytują.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak! O wiele chętniej jest mi wstać rano, gdy widzę, że pogoda dopisuje i już świeci słońce. Nie znoszę zimna, bo jestem strasznym zmarzluchem, ale za takim gorącem też nie przepadam, dlatego właśnie wiosna jest idealna, poza alergią, bo to już nie jest takie piękne...

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wiosnę też bardzo lubię. Ten czas kiedy cały czas było ciepło i świeciło słońce starałam się jak najlepiej wykorzystać :D Jednak u mnie ten tydzień był katastrofą. Temperatura ok. 10 stopni to nie dla mnie. A co do zimy to lubię białą zimę. Jednak od kilku lat takiej nie widziałam (przynajmniej u mnie w mieście).
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki Ci ładnie z tym wiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też kocham wiosne, ta świadomość, że wszystko się budzi do życia dodaje mnóstwo energii i tak samo jak ty nie daje rady przez te identyczne 6 miesięcy więc odmiana na prawdę dobrze mi robi.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny look, wiosenny i taki pozytywny i ten wianek to wisienka na torcie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosna jest super, bo wszystko budzi się do życia i robi się coraz cieplej ;*

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wiosne, wtedy wszystko budzi się do życia no i mam urodzinki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia !

    Moge prosić o poklikanie w linki w tym poscie? Będę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia. Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie wiosna, ponieważ zawsze budzi wszystko do życia i dodaje wiele energii. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja właśnie wolę lato. W przeciwieństwie do większości ludzi uwielbiam upały, a przy okazji w tym czasie mam urodziny ;D]
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Otóż to, wiosna jest świetna :D. Ja już tylko czekam na te długie letnie wieczory pod niebem pełnym gwiazd <3.
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję (mega blog :D)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia