czwartek, 11 lutego 2016

Childhood

Dzieciństwo to był mój najlepszy czas w życiu !
 Mnóstwo wolnego czasu, zabawy, patrzenie na wszystko o niebo pozytywniej.
 Najfajniejsze jest to, że wtedy się nie zwracało uwagę na niektóre rzeczy, np . ubiór.
Uważam, że dzieciństwo, a dzisiejsze życie to dwie odmienne rzeczy.



Ale kiedy tak na prawdę to dzieciństwo się kończy ? Wtedy, kiedy my o tym zadecydujemy.  Zależy kto, kiedy czuje się dzieckiem. Ja uważam że od 13 lat ( czyli czas dojrzewania) dzieciństwo się kończy. Kończą się stare przyjaźnie, z wielu rzeczy wyrastamy...




No cóż dobrze, że mamy wspomnienia :) Chociaż mam wrażenie, że czasem dorośli czują się jak dzieci. Jest to śmieszna, ale też zarazem wspaniała sytuacja !

W tej notce nie zamierzam Wam opisywać całego mojego dzieciństwa. Udostępnię Wam tylko krótki TAG. Mam nadzieję, że to Was nie zanudzi.

A no i na zdjęciach powyżej nie jestem ja, tylko moja siostrzenica Oliwia. Ja znajduję się na zdjęciach poniżej.

1. Jaka jest Twoja data urodzenia ?
      19.05.2000

2. Czy miałaś w dzieciństwie jakieś zwierzaki ?
Miałam najpierw psa, potem żółwia potem znowu psa.

3. Jak się nazywali Twoi przyjaciele ?
Julka, Alek, Adam ( jak miałam 4 lata) Julka, Alek, Weronika ( jak miałam 8 lat) Weronika, Iga, Oliwia ( jak miałam 11 lat) i teraz,czyli jak mam 14 lat Agata i Karolina

4. Jakie były Twoje marzenia ?
Najbardziej to chyba dostać drugiego żółwia i zobaczyć Św. Mikołaja.

5. W co grałaś ?
W revolta, simsy, mario bros. Jeżeli chodzi o gry internetowe to pet party, gry na gry.pl, panfu, moviestarplanet haha


A czy Wy chcielibyście powrócić do czasów dzieciństwa ?
Kiedy się według Was kończy ?


26 komentarzy:

  1. Według mnie dzieciństwo się kończy dopiero wtedy gdy zaczynamy je wspominać. Ja miałam też cudowne dzieciństwo. Do dziś pamiętam te siedzenie na dworze do 23 i granie w simsy. Ja jestem w twoim wieku. Jestem rocznik 2000 :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja też bym chciała się cofnąć do czasów dzieciństwa ;) Pamiętam, że moje było na prawdę wspaniałe, miałam tyle szczęścia, że wtedy jeszcze 8 letnie dzieci nie były uzależnione od internetu a ich życiem nie był minecraft :P Fajny tag i zdjęcia :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zawsze chcialam zobaczyc sw. Mikolaja, ale nigdy mi sie to nie udalo z wiadomych powodow ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy! Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że zawsze chciałam być dorosła, a teraz tak bardzo chciałabym być znowu w zerówce ;(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także miałam cudowne dzieciństwo.Najbardziej uwielbiałam bawić się lalkami Barbie :D Do tej pory mile to wspominam,potrafiłam siedzieć nad nimi od rana do wieczora :)
    Ja obserwuję twój blog,jeśli mój Ci się spodoba zrób to samo <3
    Zapraszam : http://kajuusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! ;3
    Fakt dziecinstwo mija, ale zawsze mozemy cos z tym zrobić zeby to przywrocic :)
    Jednym spodobem jest pojscie do kina i obejrzenie jakiejs bajki , ktora tez bedzie na naszym poziomie. W tych czasach na ekranizacji pojawiaja sie bajki z ktorych nawet my dorosli mozemy sie niezle posmiac :)
    A teraz mam do ciebie prośbę. Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    No i jeszcze jedno. Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    (Nie chodzi mi o obs za obs)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny blog moze wspolna obserwacja? jak tak to daj znac u mnie na blogu :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z tobą, kiedyś było inaczej. chętnie bym wróciła do tamtych czasów :)

    pozdrawiam, http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym bardzo wrócić do czasów dzieciństwa, tęsknie za nimi ;C
    słodka siostrzyczka! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ Mój blog- nowy post zapraszam ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :)
    Dzieciństwo było najlepsze <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje :)
    A ty czym robisz zdjęcia? :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieciństwo to rzeczywiście piękny, słodki okres naszego życia... według mnie przestajemy być dziećmi gdy zaczynamy zdawać sobie spawę, że swiat jest o wiele mniej kolorowy i że jest w nim sporo zła, przed którym trzeba się bronić
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wspominam swoje dzieciństwo!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieciństwo jest chyba najpiękniejszym okresem w naszym życiu. Zero problemów, cały czas spędzony na zabawie. Czasem z chęcią powróciłabym do tamtych lat :3
    Ps. zaprosiłam Cię do udziału w pewnej zabawie. Jeśli nie chcesz brać w niej udziału oczywiście zrozumiem :)
    http://jully-blog.blogspot.com/2014/10/versatile-blogger-award-7-facts-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie śliczne to dzieckko *.*
    ładne zdjecia!
    ciekawie u Cb ; >
    z chęcią wpadnę jeszcze; )
    Zapraszam do Siebie ; *
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. "Dzieciństwo, a dzisiejsze życie to dwie odmienne rzeczy"-całkowicie się z tym zgadzam!

    daarce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chciałabym powrócić do dzieciństwa. Do tych wszystkich szalonych zabaw, nie zwracania przede wszystkim na to, co się posiada, a na samą znajomość czy też przyjaźń :) Bywały ciężkie sytuacje (zresztą nadal takie bywają), jednak cieszę się, że moje dzieciństwo mogłam spędzić w taki, a nie inny sposób.


    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  19. No ciekawie tu u Ciebie i fajnie piszesz; )
    Na pewno będę odwiedzać częściej czekam na kolejny post ; )
    A ja zapraszam do Siebie ; *
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale byłaś słodziutka! :)
    Ja tęsknię za swoim dzieciństwem :/

    Zapraszam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, dzieciństwo to cudowny okres w życiu :) Również miałam kiedyś żółwia, a nawet parkę ;)

    Pozdrawiam
    www.LeveretteIII.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja widziałam Mikołaja :)

    pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasami mam takie momenty ze chciałabym być dzieciaczkiem bez problemów ale wydaje mi się ze to co aktualnie się dzieje widocznie ma sie dziać :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia