sobota, 13 lutego 2016

What I think about Valentine's day

Coroczne święto zakochanych, obchodzone 14 lutego.
W Polsce zyskało popularność w latach 90 XX wieku.
Nazwa pochodzi od św. Walentego, będącego również patronem tego święta.
Oczywiście mowa o Walentynkach.


Każdy ma do tego święta inne podejście.
W sumie  słowo "każdy" dzieli się na dwie grupy- single i osoby w związku.
Aczkolwiek ja jestem w tej drugiej grupie i mam różne zdania na ten temat.

Jeżeli chodzi podejście "za" to jest to dzień, w którym przede wszystkim spędzamy czas z osobą, którą kochamy.
Już nawet nie chodzi mi o drugą połówkę, bo jak byłam młodsza, to dostawałam zawsze jakiś upominek od brata czy taty.
Może być to również okazja do wyznania miłości.
Kartki walentynkowe są bardzo popularne i potrafią spowodować uśmiech na twarzy każdej dziewczyny.
We wcześniejszych latach, kiedy to święto wypadało w tygodniu, przygotowywałam takie kartki po prostu dla koleżanek.
Więc nie sposób kojarzyć to sobie wyłącznie z całującymi się parami.


Jednak istnieje też zawsze druga strona medalu.
Zaskakuje mnie sposób, w jaki to święto stało się popularne w Polsce, mimo, że to nie z niej się wywodzi.
Na przykład takie Halloween nigdy nie będzie aż tak dobrze przyjęte przez wszystkich, zwłaszcza starsze osoby.

Oprócz tego uważam, że Walentynki są troszeczkę przereklamowane.
Promocje, reklamy, pluszowe misie i serduszka w sklepach.
Przechodząc przez miasto czuję się jak na planie jakiegoś romantycznego filmu.

Trzeba również pamiętać to, że powinniśmy okazywać swoje uczucia i pamiętać o ważnych dla nas osobach nie tylko wtedy. 14 luty nie musi być jedynym dniem na spędzenie go w taki sposób.
Szukajmy więcej takich dni, okazji do tego typu spotkań.

No i jeszcze wspomniana przeze mnie sprawa singli. Czym może być dla nich ten dzień?
Niektórzy mogą mieć pozytywne podejście i spędzić ten dzień z przyjaciółmi.
Inni podchodzą do tego obojętnie.
Jeszcze inni podchodzą do tego w sposób drażliwy. Czują się źle z tym, że sami jeszcze nie odnaleźli swojej drugiej połówki lub po prostu ją stracili. Druga sytuację akurat rozumiem. Miłość czasem bywa zgubna i może prowadzić nas donikąd, ale może też być coś wyjątkowego. Trzeba umieć się z nią prawidłowo obchodzić.


A czym są dla Was Walentynki? 
Jakie Wy macie zdanie na ten temat? 





Tymczasem chciałam podziękować mojej Walentynce za pomoc w zrobieniu zdjęć <3

48 komentarzy:

  1. a mnie denerwują ci drażliwi. Ja zawsze pozytywnie podchodziłam do walentynek, nawet gdy nie byłam związku. Nie lubię ludzi którzy nie cieszą się szczęściem innych, a przeciez są rózne fajne imprezy, filmy własnie dla tych co nie mają partnerów :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. W walentynki nie tylko chodzi o drugą polówkę, ale także rodzinę :3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nigdy nie przywiązywałam większej wagi do tego święta
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że Walentynki są w pewien sposób przereklamowane, ale dla osób będących w związkach może to być dodatkowy dzień na wspólne spędzenie czasu :)

    Gratuluję! Wygrałaś u mnie mini konkurs, link do Twojego bloga znalazł się u mnie na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś olewam ten dzień. Traktuje jak normalny dzień tygodnia :)

    OFFICIAL PATTY (klik)-nowy pościk

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam, że miłość trzeba sobie okazywać codziennie nie tylko od święta ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przywiązuję dużej wagi do tego święta. Miłością powinniśmy obdarzać się każdego dnia, a nie tylko 14 lutego, jednak prezenty, czy romantyczny dzień spędzony z ukochaną osobą to miły gest :)
    Fajna stylizacja i zdjęcia :D

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem, przynajmniej w chwili obecnej jest to dzień jak każdy inny :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i pomysłowe zdjęcia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sądzę, że pokazywanie i pielęgnowanie swoich uczuć nie powinniśmy od święta, ale na co dzień.;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam spędzać je właśnie z przyjaciółką, jako szczęśliwe singielki xd ale dopadła mnie choroba ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, ja również uważam że walentynki są przereklamowane, ale nikt nie karze nam obkupywać się czerwonymi misiami. Wystarczy miły gest, a walentynkowy dzień będzie wspaniały, bez zbędnych prezentów :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie Walentynki sa jak zwykły dzień. Uważam, że jeśli ktoś kogos kocha to ckocha go przez caly czas, a nie tylko w Walentynki ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Zapraszam na naszego bloga, moze wspólna obserwacja ?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Walentynki fajny dzień, ale ważne jest to żeby nie tylko wtedy o sobie pamiętać :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również pamiętam, że robiłam takie kartki dla moich koleżanek. Masz w sumie rację, że walentynki nie muszą być tylko i wyłącznie świętem dla zakochanych. Zresztą każdy powinien obchodzić święta tak jak tylko zechce.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo że jestem w zwiążku to uważam, że walentynki to nie jest jakieś szczególne święto. Miłośc powinno okazywać się nie tylko 14 lutego :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia spoczko tylko szkoda, że są surowe :c użyj photoshopa i będzie dobrze :)
    Ps. mam taką samą spódniczkę xD dostałam taka na uro :D
    zapraszam na bloga modowego :D może będzie inspiracją dla Ciebie, było by miło
    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię tę atmosferę i mimo komercyjności, wydaje mi się to urocze, mimo, że jestem singielką haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post haha :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja! :)


    Dopiero zaczynam, byłabym wdzięczna za Twoją opinie w komentarzu. :)
    blackminniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Walentynki dla singli to trochę taki koszmar, ale jeszcze większą tragedią są dla tych po rozstaniu. Tutaj to juz po prostu rana w sercu się otwiera, wiem co mówię.
    Faktycznie, trochę to święto przereklamowane, komercja od niego bije na kilometr, ale jednak spoko. Ja tam do tego dnia nic nie mam, niech sobie będzie. Tylko niech ta miłość nie kończy się w Walentynki!

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam neutralne podejście do tego święta. Dla mnie jest to po prostu kolejny dzień tygodnia :) Nie ukrywam - lubię motyw serduszek :D
    Jest w Walentynkach trochę komercji. Sprzedawcy zacierają rączki, abyśmy tylko coś kupili. Jednak uważam też, że w tym dniu, choć odrobinę stajemy się dla siebie bardziej sympatyczni. Oby byłoby tak cały rok!

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pierwszy raz mogłam w pełni cieszyć się z tego święta :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze mówiąc nie mam nic do tego święta. Też czasami dostaje różne upominki od moich rodziców i się bardzo cieszę. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne zdjęcia!
    Dla mnie to jest dzień jak każdy. Byłam w związku to oczywiście zgodzę się z tym, że kocha się w kazdy dzień, ale jednak fajnie jest dostać jakiś bukiet kwiatów i spędzić ten dzień naprawdę wyjątkowo :)
    W tym roku świętowałam jako singiel i poszłam z przyjaciółką na spacer. Moim zdaniem Walentynki to czas kiedy nie tylko zakochani świętują, bo przecież właśnie wtedy ludzie mogą wyznać sobie spokojnie miłość i kto wie czy nie zaskoczy nas jakaś miła walentynka jak i mnie ;)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie święto mało ciekawe ;) Tylko napędza cały system ekonomiczny poprzez prezenty zakochanych i poprzez alkohol singli xD Hehe ;) Mój blog ♥ Byłoby miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mimo, że jestem singielką to bardzo pozytywnie podchodzę do walentynek! Obchodzę je razem z przyjaciółmi w miłej atmosferze. Chociaż uważam, że uczucia powinno się okazywać cały czas to troszeczkę śmieszy mnie ta wielka ilość par przychodzących choćby na sushi i pewnie w większości udających, że bawią się zaczepiście, akurat teraz, jak nigdy.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com <--Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię Walentynki i zazwyczaj spędzam je w gronie moich bliskich :D Fajne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwykły dzień jak co dzień XD

    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Walentynki to dla mnie dzień jak co dzień. Nic ciekawego :D Jednak tak jak ty uważam, że powinniśmy okazywać sobie uczucia nie tylko od święta, ale cały czas. Piękne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubie walentynek ;)
    świetny blog ;)
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem miłość powinniśmy okazywać całym rokiem, nie tylko w jednym dniu.
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja i ogółem cały post :)
    Mamy podobne zdanie widzę jeśli chodzi o walentynki
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam lubię walentynki, zawsze z moimi przyjaciółmi dajemy sobie śmieszne kartki.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Też sądze, że walentynki są przereklamowane, miłość powinno okazywać się codziennie nie tylko od święta ^^

    Zapraszam na konkurs!

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z Tobą. Jeżeli mamy drugą połówkę, powinniśmy okazywać jej miłość codziennie, anie tylko 14 lutego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia i fajny post:) Ja akurat jakoś zbytnio nie mam zdania na temat tego święta.

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się z Tobą, że jeśli ma się kogoś powinno się okazywać miłość wobec niego codziennie, a nie tylko w jakiś wybrany dzień w roku. :) Śliczne zdjęcia. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zupełnie się zgadzam z Tobą :) Jak dla mnie to święto jest trochę przekombinowane.
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja walentynki spędziłam z moim ukochanym chłopakiem. Codziennie okazujemy sobie uczucia, ale ten dzień jest po to, żeby zrobić coś ''ekstra'' :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nic do Walentynek nie mam, poki co nie mam z kim ich spędzać. ;d
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jestem singielką (co w sumie nie jest dziwne w moim wieku hahah) i szczerze mówiąc walentynki są mi obojętne. Może to i dobra okazja, by wreszcie się odważyć na wyznanie komuś miłości, ale tak jak wspomniałaś, nie kocha się tylko tego jednego dnia.
    Ogólnie nie mam nic do tego święta, ale te wszystkie czerwone serduszka, pluszaczki i inne "pierdółki" są już trochę przereklamowane i lekko denerwujące. Największy plus to chyba przeceny na czekoladki 15 lutego hahah

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia ;)
    Walentynki są dodatkową okazją do celebrowania swojej miłości, lub do znalezienia jej ;)
    Ale niestety stały się niesamowicie komercyjne, co jest czasem wkurzające, szczególnie dla osób nieszczęśliwie zakochanych, bo na każdym kroku sobie o tym przypominają.

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest chyba moje ulubione święto, szczególnie odkąd mam je z kim obchodzić. :)
    Masz bardzo ładną spódniczkę!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne zdjęcia, spódniczka ma bardzo ładny kolor ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia