Films

Hej,
w tej notce zamieszczę kilka świetnych filmów, które miałam okazję obejrzeć. Niektóre oglądałam niedawno, a niektóre nawet 3 miesiące temu. Ale mam nadzieję, że Wam się spodobają. A może, któryś film już widzieliście? Jaka jest wasza opinia ?

1. Ostatnia piosenka 

"Prawda tylko wtedy coś znaczy, kiedy trudno się do niej przyznać."
" Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić"

17-letnia Ronnie wraz z jej młodszym bratem spędza te wakacje u ojca. Nastolatka jest sceptycznie nastawiona do wyjazdu, ponieważ nie widziała się z ojcem 3 lata z powodu rozwodu rodziców. Dziewczyna poznaje na plaży przystojnego gracza piłki siatkowej - Willa. Z czasem Ronnie dowiaduje się o sekrecie, jaki skrywał przed nią chłopak i o tajemnicy ojca.





2. Ósmoklasiści nie płaczą

" - A ty w co wierzysz Joep ?
- W nic. Śmierć to śmierć."
" A na rulonie papierosa napiszę twoje imię. Dwa uzależnienia w jednym pakiecie."

Dwunastoletnia Akkie jest energiczna, pewna siebie i lubiana przez wszystkich. Uwielbia piłkę nożną i jako zawodniczka szkolnej drużyny nie ma sobie równych na boisku. Niestety, pewnego dnia okazuje się, że dziewczynka cierpi na białaczkę. Mimo tej druzgocącej diagnozy, Akkie zachowuje pozytywne nastawienie do świata - heroicznie walczy z chorobą i póki starcza jej sił - bierze udział w treningach swego zespołu. Kiedy nie może już grać, jej kolega z boiska i niegdyś największy przeciwnik, Joep, postanawia zrealizować pewien plan...




3. Nietykalni

" Nadzieja umiera ostatnia."
" Moje prawdziwe kalectwo to nie paraliż. To życie bez niej."


Sparaliżowany na skutek wypadku milioner zatrudnia do pomocy i opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia. Zderzenie dwóch skrajnie różnych światów daje początek szeregowi niewiarygodnych przygód i przyjaźni, która czyni ich... nietykalnymi.



4. Zbuntowana księżniczka

Nastolatka z Malibu o imieniu Poppy trafia do angielskiej szkoły z internatem o surowej dyscyplinie, gdzie nie ma internetu, a telefonu komórkowego można używać tylko w weekendy. Przyzwyczajona do wyższych standardów dziewczyna próbuje wytrzymać trudne dla niej warunki i poradzić sobie w nowej szkole. Musi nauczyć się posłuszeństwa i dyscypliny. 



5. Joe Black
" Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki"

Susan jest córką milionera. Pewnego dnia w barze podrywa ją  młody, inteligentny i przystojny mężczyzna. Kobieta zaczyna się zakochiwać. Niestety tuż po wspólnym lunchu mężczyzna ginie. Susan jest niezwykle zdziwiona gdy po kilku dniach ten sam mężczyzna z baru pojawia się u jej ojca. Dziwi ją także to, że on jej zupełnie nie pamięta.





6. Eurotrip
Główny bohater filmu - Scott Thomas zostaje porzucony przez swoją dziewczynę tuż po zakończeniu roku szkolnego. W międzyczasie zauważa, że między nim, a Miką ( przyjaciółką internetową) narodziło się specyficzne uczucie. Scott postanawia wyruszyć do Niemiec, aby spotkać się z Miką. Głównym motywem filmu jest szalona podróż czwórki nastolatków ( Scotta i 4 jego przyjaciół).





35 komentarzy:

  1. Ostatnia Piosenka to mega film. Poryczałam się jak małe dziecko :)
    Jeżeli szukasz makijażu do szkoły czyli gimnazjum?? Chętnie Ci pomogę. Zapraszam http://fashion-blog-modo.blogspot.com/2014/08/make-up-dla-gimnazjalistek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych filmów najbardziej lubię ostatnią piosenkę, bardzo wzruszający.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę obejrzeć punkt 4!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam jedynie Ósmoklasiści nie płaczą i uwielbiam ten film, jest strasznie wzruszający :(

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę obejrzeć Joe Blacka ! :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Ostatnią Piosenkę i niedługo zamierzam obejrzeć. Ósmoklasiści nie płaczą, film b.dobry, na końcu oczywiście jakby inaczej płakałam.
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam kiedyś "Nietykalnych" na zastępstwie, więc nie zdążyliśmy obejrzeć do końca, ale może sama niedługo obejrzę...

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (a jeśli możesz kliknij w baner sheinside!)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przygarnęłam sobie dwa tytuły. Eurotrip z tym małym hitlerkiem wymiata ;'))


    zachorujesz, jeśli nie wejdziesz i nie skomentujesz! --->
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog!
    Zapraszam do mnie :) http://truskafka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ósmoklasiści nie płaczą to genialny film!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam wiele z tej listy , a resztę oglądnę na pewno ;)

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  13. oprócz trzeciego i szóstego numerku, obejrzałam wszystkie inne filmy z tej listy i są naprawdę świetne. Ośmioklasiści nie płaczą - genialny tak samo jak Ostatnia piosenka :)

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie jestem w trakcie oglądania 4 haha A tak to widziałam wszystkie poza 5 i są genialne <3 Pozdrawiam :3
    http://best-frieend-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam film "Nietykalni" :)
    Nie wszystkie z wyżej wymienionych oglądałam, więc chętnie zrobię to w wolnym czasie, którego mam teraz mnóstwo. Pozdrawiam serdecznie!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam ani o 2 ani o 4 filmie, a tamte 2 pozostałe oglądałam :) Muszę obejrzeć 2 film bo strasznie mnie zaciekawił :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Joe Black najlepszy film moim zdaniem :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ten 1i 4 film oglądałam ale te pozostałe nie ale wydaja się być ciekawe :d na pewno oglądnę :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki, dzięki, dzięki <3! Właśnie szukałam jakiś filmów, a tu proszę- taka niespodzianka. Chyba obejrzę Ósmoklasiści nie płaczą.


    Pozdrawiam~oli-olli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ujęłaś wszystkie moje ulubione filmy w jednej notce :)
    Zapraszam do mnie na nowy post, DIY katana moro w roli głównej!
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/back-in-time-with-sterka-little-diy-idea.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam "Nietykalnych" i "Zbuntowaną księżniczkę", natomiast "Ostatnią piosenkę" na razie tylko czytałam - może w wolnej chwili nadrobię zaległość w filmie ;)
    [http://onelittlesunbeam.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  23. z tych wymienionych oglądałam tylko "ostatnia piosenka" i uwielbiam ten film <3
    muszę własnie oglądnąć "ośmioklasiści nie płaczą" :3
    dobry post :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno obejrzę jakiś film z wymienionych przez ciebie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam ostatnią piosenkę i Zbuntowaną Księżniczkę:D

    Chciałam cię również poinformować o nowym adresie boga - little-jay999.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie filmy sa meega :>
    świetnie piszesz *.*
    Podoba mi się u Ciebie i będę czekać na więcej ;*
    Ja osobiście zapraszam do Siebie :*
    Miła będzie obserwacja ;*
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. "nietykalni" i "ostatnia piosenka" to wspaniałe filmy :)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie oglądałam Ósmoklasiści nie płaczą, więc w wolnym czasie na pewno obejrzę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie filmy oglądałam i wszystkie uwielbiam!

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny blog, zapraszam do siebie ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tych wszystkich oglądałam tylko Joe Black
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swoje wakacje?

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? ->♔ Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Óśmoklasiści nie płaczą " - to cudowny film, podczas oglądania na końcu oczywiście się popłakałam.
    "Zbuntowana księżniczka" - oglądałam go już kilka razy i jeszcze mi się nie znudził - kocham ten film.
    Widzę ,że mamy podobne gusta ! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Just teen's thoughts , Blogger