poniedziałek, 18 grudnia 2017

#12 Photography- sesja z Kubą |12.11.17|

Ho ho ho!
A nie nie, świąteczny klimat to jeszcze nie u mnie- tutaj zawita dopiero za tydzień :')
Dzisiaj uznałam, że muszę się z Wami podzielić ostatnimi zdjęciami, pewnie potem ciężko byłoby je dodać, bo nie pasowałyby do zimowego klimaciku i znalazłabym szereg innych powodów i tak by zostały i się "kurzyły" w moim folderze. Jesteście ciekawi kto tym razem wpadł w moje sidła? ^.^


Przed obiektywem pojawił się Kuba- moja prawa ręka w wielu sprawach. Właściwie wszystkie moje zdjęcia tutaj są zrobione przez niego. Dopiero niedawno po raz pierwszy zamieniliśmy się miejscami. Wiem, że nie czuł się jakoś mega super swobodnie, ale na pewno to jeszcze wyrobimy, do tego momentu, aż wreszcie będzie sam zadowolony ze zdjęć, bo na razie tylko ja jestem :D
Mi samej się podobają, ale chętnie poczytam co Wy o nich myślicie :D
Co więcej tu pisać- zapraszam :)










Trzymajcie się, jeszcze tylko ostatnie 5 dni! :)

35 komentarzy:

  1. Bardzo klimatyczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post and beautiful photos ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia , fajny klimat ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna koszula :) Iii super model! :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spojrzenie jest magnetyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś tak... brak mi uśmiechu, chociaż jednego.
    Czuje, że idealnie by tu pasował .___.

    Pozdrawiam
    https://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie uchwycony klimat miejsca. Chociaż szkoda, że nie ma uśmiechów;)
    staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjecia!:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że zdjęcia wyszły naprawdę świetnie! Świetny model :)

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia!! Lubię takie ujęcia :)) Świetnie fotografujesz :O Będę z pewnością wpadać częściej <33
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tło do zdjęć jest bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny klimat na zdjęciach. Wesołych! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę robisz bardzo fajne zdjęcia! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia