środa, 15 lutego 2017

#5 Films- Magic 4 for good evening

Hej wszystkim!
Stale czytam, że większość z Was jest już po feriach. Ja natomiast kilka dni temu je dopiero zaczęłam.
Już nie mogłam się ich doczekać, tylko odliczałam te tygodnie.
Co się z tym wiąże? Spora ilość wolnego czasu. Nareszcie mogę zaszyć się w książce albo pod kocem oglądając filmy.
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka tych, które ostatnio wywarły na mnie duże wrażenie.


Szósty zmysł (1999)
Dramat psychologiczny- 

Do domu mieszkającego w Filadelfii psychiatry włamuje się niezrównoważony psychicznie pacjent, który oskarża doktora o to, że nie potrafił udzielić mu pomocy. Strzela do niego, po czym odbiera sobie życie... Malcolm powoli dochodzi do siebie po zamachu na jego życie. Jego uwagę zwraca przypadek ośmioletniego chłopca samotnie wychowywanego przez matkę. Cole jest niezwykle jak na swój wiek rozwinięty. Ku swemu zdumieniu Malcolm odkrywa, że chłopiec posiada tzw. "szósty zmysł", potrafi wyobrazić sobie, co zdarzyło się w danym miejscu przed wielu laty, a także widzi i słyszy umarłych. 
Film jest tajemniczy, oparty według mnie na bardzo ciekawej fabule. Posiada nieprzewidywalne momenty, generalnie trudno było mi się od niego oderwać. 

Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie(2016)
Dramat, komedia- 
Siedmioro długoletnich przyjaciół spotyka się na kolacji. Dla urozmaicenia wieczoru rozpoczynają zabawę polegającą na dzieleniu się między sobą treścią każdego SMS-a, e-maila lub rozmowy telefonicznej, jakie otrzymują w trakcie spotkania. Kiedy tym samym wiele tajemnic zaczyna wypływać na światło dzienne, niewinna gra rodzi wiele konfliktów, które będzie trudno rozwikłać.  


Na samym początku myślałam, że to tylko komedia. Spodziewałam się typowego amerykańskiego filmu dla pośmiania się. Moich oczekiwań rzeczywistość nie pokazała, nie pośmiejecie się zbytnio przy tym, ale jednak mimo wszystko zachęcam Was do obejrzenia.

Za jakie grzechy dobry Boże (2014)
Komedia-
Claude i Marie ciężko znoszą małżeństwa swoich trzech córek z mężczyznami o odmiennych religiach, z Żydem, Arabem i Chińczykiem. Niczego nie zmienia zostanie dziadkami uroczych wnuków. Wkrótce najmłodsza córka oświadcza, że wychodzi za katolika, czym niezmiernie raduje rodziców. Niestety okazuje się, że wybraniec jest czarnoskóry.

Przechodzimy już do weselszego klimatu, przez cały film nie mogłam przestać się śmiać. Mimo że pokazuje on ważny problem tolerancji to większość scen ubarwiają zabawne sytuacje.

Duchy moich byłych (2009)
Komedia romantyczna-
Connor Mead jest typowym łamaczem kobiecych serc. W tej samej chwili podczas trwającej telekonferencji, porzuca trzy dziewczyny. I nie ma w tym nic dziwnego, że na ślubie swojego brata, Connor ma tylko jeden cel: zdobyć jedną z druhen, której do tej pory jakimś cudem nie udało mu się uwieść. Jednak duch jego zmarłego wujka Wayne'a - który nauczył go, jak rozkochiwać i porzucać kobiety - ma inny plan. Chce odbudować wiarę Connora w prawdziwą miłość. W trakcie realizacji tej trudnej misji, wuj będzie potrzebował wielu duchów byłych dziewczyn Connora.
Myślę, że sam tytuł może Wam się już kojarzyć, pewnie też sama już wcześniej widziałam ten film, ale że leciał w telwizji to akurat miałam okazję powrócić do niego. Przedstawia ciekawą historie, no i komedia jak komedia jest to raczej rozrywkowe.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do któregoś z tych filmów. Nie wiem jakie typy lubicie, dlatego starałam się pokazać różne gatunki i tematy. 

A czy Wy znacie jakieś filmy godne polecenia?
Widzieliście już te filmy, co sądzicie?

33 komentarze:

  1. Oglądałam ''Szósty zmysł'' - super film. ''Duchy byłych'' chyba także :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z nich nie widziałam, ale każdy mnie zaciekawił, a szczególnie "Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam tą komedie, za jakie grzechy dobry boże, jest świetna ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Zapraszam również na snapa prowadzonego przez różne osoby z bloga,yt czy ig
    bestgirlsteam7

    OdpowiedzUsuń
  4. Szósty zmysł uwielbiam! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie" chętnie obejrzę :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam żadnego z nich szczerze powiedziawszy, czas nadrobić! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne propozycje filmowe;)
    pozdrawiam serdecznie:) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam żadnego z tych filmów ale po opisach stwierdzam, że chce je wszystkie zobaczyć a zwłaszcza "Szósty zmysł" i Za jakie grzechy dobry Boże". Coś czuje, że jutro będzie maraton <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego z nich nie oglądałam :p
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze gdy mam tylko okazje polecam "Unbroken" jest to tak genialny i przepiekny film ze plakalam na nim ale tez sie smialam i .. no ogolnie zaparl mi dech w piersiach i do tej pory kiedy przypominam sobie tak idealne kadry to az dostaje gesiej skorki!
    Ten film to naprawde miod na oczy ale i tez mega pokazanie co potrafi zrobic czlowiek ktory jest niezlomny! <3 Polecam! <3
    I milych ferii kochana! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Some I have not seen, others I quite like.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawił mnie ten film Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie. Muszę go obejrzeć ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc oglądałam tylko "Za jakie grzechy dobry Boże". Gdyby nie to, że oglądaliśmy na religii też pewnie bym go nie znała:)
    Uwielbiam znajdować polecane pozycje filmowe, bo zawsze jak kogoś pytam o film to podają wszystkie oglądane przeze mnie tytuły. A tu w końcu coś nowego:)
    Udanego wypoczynku!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat mam ferie więc skorzystam z propozycji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych wszystkich filmów widziałam jedynie "Za jakie grzechy dobry Boże" i był świetny :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu jakieś nowe filmy mam do obejrzenia :)
    Ja zaczęłam ferie tydzień temu

    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku dziękuję Ci z całego serduszka :)
    Dałaś mi tyle inspiracji na nowe filmy :*
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham filmy, musze zobaczyc Twoje propozycje! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę obejzreć "Szósty zmysł" bo uwielbiam psychologiczne filmy :) echh moja lista jest tak długa a nie mogę się nigdy zabrać do oglądania :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam prawie wszystkie filmy o których napisałaś, jednak najbardziej utkwił mi w pamięci szósty zmysł ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. No to już wiem co będę robić w tym tygodniu. Może chorowanie nie będzie takie złe ;p.
    Chyba wybiorę ten ,,Szósty zmysł" bo na komedię jakoś nie mam nastroju.
    Pozdrawiam ;D
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam wolę oglądać seriale, więc raczej na żadnej wyżej wymiony film się nie skuszę, ale Tobie serdecznie polecam filmy Love, Rosie oraz Co ty wiesz o swoim dziadku- ten pierwszy to piękny film o miłości, drugi zaś to genialna komedia, która śmieszy do łez! :D
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na book tour! :)
    http://happy1forever.blogspot.com/2017/02/100000.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kojarzę żadnego z tego filmu, czas nadrobić zaległości :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie kojarzę żadnego filmu ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzę te filmy, ale ich nie oglądałam. Może nadrobię zaległości w weekend :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam oglądać filmy i jestem aż zaskoczona, że żadnego z wymienionych przez Ciebie nie widziałam :O Będę miała co nadrabiać! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie kojarzę filmów, ale brzmią zachęcająco:)
    Ferie skończyłam dwa tygodnie temu:(
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  28. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  29. "Szósty zmysł" był spoko, pozostałe dwa filmy średnio mnie interesują :) Nie oglądam za wiele, bo filmy szybko mnie niestety nudzą :c

    OdpowiedzUsuń
  30. Szósty zmysł i duchy moich byłych znam :) Resztę chętnie obejrzę :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia