Miłość-siła, która rozkrusza lodowce

Biorąc pod uwagę to, że zbliżają się walentynki oraz fakt, że temat od Rabble mi się spodobał postanowiłam dziś napisać o sile rozkruszającej lodowce.
Szczerze to nigdy o tym nie pisałam, co więcej rzadko się mówi na ten temat, więc będzie to dla mnie coś chyba nowego :)



Myślę, że większość osób na moim miejscu zaczęłaby od podania definicji.
Ja tego nie zrobię, bo nie potrafię.
Nie potrafię ułożyć, pojąć tego w kilka słów.
Jest to dla mnie coś, co w ogóle trudno opisać, po prostu to się czuje.
To  zdecydowanie jedno z wielkich, najpiękniejszych uczuć, dlatego niestosowne jest  dla mnie dać krótką definicję miłości (definicje sa przeważnie krótkie).



Myślę, że osobom, które nie miały styczności za bardzo z nią (chodzi mi o partnerstwo) jest to trzymanie się za rączkę, całowanie się i przytulanie i ewentualnie prezenty dawane sobie.
Tak też i ja myślałam. Wyłącznie to widziałam, wyobrażając sobie przyszłego chłopaka
 ( poznajcie mnie jako 13 latke :D).

Jednak tak naprawdę to może 2% całego uczucia. Tu chodzi o coś całkiem innego, zauważa się inne rzeczy i to one są najistotniejsze.

Przede wszystkim z dnia na dzień dana osoba wypełnia nasze życie, staje się dla nas taką jedyną gwiazdką, o którą musimy zadbać i chcemy mieć zawsze przy sobie. Jesteśmy gotowi do wszelakich poświęceń. Właściwie, to co robimy dla kogoś jest dla nas drobiazgiem, nie uważamy tego za problem. Zaczynamy bezgranicznie ufać. To naprawdę jest wspaniałe, kiedy jest ktoś na którego możemy zawsze liczyć, o każdej porze. Nie czujemy się wtedy sami, tylko jakby nasze życie było prowadzone podwójnie, z podwójną mocą, jest wypełnione, tak jak ma być.

Właśnie to świadczy o sile miłości. Coś, co nas kompetnie zmienia i jesteśmy dla drugiej osoby, niesamowite.


Bedąc w gimnazjum doświadczyłam wiele zauroczeń. Te, które trwały około roku nazywałam miłością, Kompletna bzdura. Nie możemy kogoś pokochać nie znając go. To moja nauka z gimnazjum, przynajmniej tyle wyniosłam.Usłyszałam od pewnej osoby słowa, które zaszły mi do dziś w pamięci. Mówią one, że kocha się, jeżeli się o kimś myśli więcej nawet niż o sobie.

Kiedy jest się kimś zauroczonym to chce się zwrócić swoją uwagę. Trzeba zrobić się na bóstwo i zawsze wypaść dobrze. W miłości natomiast nieważne jak źle będziesz wyglądać, co ci będzie, to przestaje mieć znaczenie. Liczy się tylko obecność tej drugiej osoby.


Tak naprawdę najlepszym dowodem co do znaczenia danej osoby dla nas jest jej brak przez jakiś czas lub trudności w kontakcie z nią. Wtedy zdajemy sobie sprawę, jak bardzo dażymy ją uczuciem i mamy wizję bycia bez niej. Taka pustka, usunięta cząstka z nas.

Możemy myśleć o jej negatywach, o złamanym sercu. Tak, jeżeli nam na kimś bardzo zależy, to czemu ma być to dla nas obojętne i nie boleć. Ale tak naprawdę budując związek musimy mieć uwadzę  to, musimy się na to zgodzić. Nie możemy gdybać i patrzeć na ewentualne losy i się zamykać przed wszystkimi. Spójrzmy na to z innego strony. Większość osób chciałoby w przyszłości iść przez życie  z partnerem. Aby go znaleźć należy zaufać i posłuchać siebie. Jeżeli coś nie idzie, to daje nam to pewne doświadczenie i wskazówki. Po prostu wierzę, że każdy jest w stanie odnaleźć swoją idealną miłość. A jest to naprawdę bezcenne.



A Wy jak to widzicie?
Znaleźliście swoją miłość?
Z wielką chęcią poczytam Wasze komentarze na ten temat.
Plus mały dodatek- kilka kodów rabatowych od Rabble, firmy, której jestem ambasadorką.
 Kody rabatowe Sephora    Kody rabatowe Avon  Kody rabatowe Douglas




















26 komentarzy:

  1. Ładna spódniczka :) Śliczniutka świeczka jak i pogoda :)
    Słodkie to ostatnie zdjęcie!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, takie klimatyczne ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka!
    Zdjęcia słodkie i bardzo urocze.
    Takie klimatyczne :*
    Pozdrawiam! Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłośc to magiczne uczucie, pięknei :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdjęcia <3 Idealnie oddają klimat tego co napisałaś :)
    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt, to trafić na odpowiednią osobę :)

    Piękne zdjęcia :)

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość to naprawdę piękne zjawisko i wiem jak to jest naprawdę kogoś kochać bo mam obok siebie naprawdę wspaniałego chłopaka <3
    pięknie wyglądasz!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłość przede wszystkim nie jest słodka :) jest trudna, boli, daje w kość, ale to coś, co wiesz, że warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle osób w komentarzach pisze o pięknie miłości, a ja na walentynki będę oglądała seriale... Cudne zdjęcia!
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga i kanał - będzie mi super miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :3
    zozolekk.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCixtzbSHpg7JyMKmM277lWA

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie napisane. Miłość to coś wielkiego i ciężkiego do wytłumaczenia. Każdy rozumie to na swój sposób.
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie absolutnie z Toba, milosc to cos niezwyklego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny masz ten naszyjnik z serduszkiem :)
    Ostatnie zdjęcie bardzo mi sie podoba :)
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Taki świetny blog nie mogę przegapić- obserwuję!! Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Pięknie napisany tekst, mam wrażenie że każda osoba na postawie swojego doświadczenia czy przeżyć, ma własną definicję miłości. Dla mnie jest to najpiękniejsze uczucie, bardzo wymagajace ale dajace szczęście. :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłość to nie tylko wielkie zauroczenie, to wspieranie się na dobre i na złe :)

    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłość to faktycznie coś pięknego i życzę każdemu żeby tu przeżył:) Mam wrażenie, że wtedy zaczyna się na prawdę żyć.
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia ! Miłość jest piękna i życzę jej każdemu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poruszyłaś bardzo ważny temat chociaż myślę, że nie jest to temat tabu, raczej często się o tym mówi :)
    Tak jak piszesz, taka przerwa to próba czy związek jest prawdziwy czy nie, czy na prawdę kochamy tę osobę i to samo uczucie otrzymujemy od niej :)
    Poćwicz trochę nad składnią i interpunkcją :)
    Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastic photos!! Also love the outfit!! <3
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. very sweet post dear !

    would you like to follow for follow ? let me know on my blog

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko pięknie napisałaś, nie mam nawet co dodać. Ładne zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowny post :) W sumie masz rację, ale często myli się zauroczenie z prawdziwą miłością. Ale myślę, że z czasem każdy się tego nauczy :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. super zdjęcia! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne słowa. :) Czasem łatwo pomylić zauroczenie od miłości, ale zauroczenie zawsze finalnie mija.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z tobą, nie da się powiedzieć definicji miłości ponieważ każdy ma inną i jej nie da się zapisać w dwóch zdaniach. To prawda, zauroczenie jest wtedy kiedy chcemy się przed kimś popisać a w miłości nie ma znaczenia czy będziemy pomalowani czy nie. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Just teen's thoughts , Blogger