My eyes are closed... no control!



W dzisiejszych czasach wielu nastolatków próbuje nowych rzeczy. Można uznać, że chodzi tu o nowe znajomości, zainteresowania, hobby. Jednak nie zawsze jest tylko o tym mowa. Niektórzy szukają po prostu dobrej zabawy.



Ta "dobra zabawa" nie opiera się zwykle na zwykłych spotkaniach z przyjaciółmi. Przecież to nie wystarczy. Nie da się mile spędzić czasu bez wyjścia na imprezę do klubu. Oczywiście nie może zabraknąć też alkoholu oraz innych używek. 

Zwykli znajomi w naszym wieku to nie to. Tu potrzebne są lepsze znajomości. Muszą być z nami osoby w wieku ponad 18 lat. Przecież ktoś musi załatwić nam wejściówkę, prawda?

No i zanim wyjdziemy o tej 23 z domu to trzeba jakoś wyglądać! Ciemny makijaż oraz obcisła sukienka i szpilki to standard. 

Jeżeli już jesteśmy na tej imprezie, to trzeba iść na całość! Na jednym piwie się nie skończy. Musimy przecież zapamiętać dobrze to wyjście.

Pamiętaj aby w tym klubie szukać sobie chłopaka/dziewczynę. Przecież w takim miejscu jest idealne towarzystwo do związków. Jeżeli nie do związku, to znajdź sobie tam chłopaka po to, aby postawił ci piwo. Trzeba na czymś skorzystać.

Skutki typu zawroty głowy - po prostu kac, się nie liczą. Przecież jesteśmy na tyle dorośli, że damy sobie z tym jakoś radę. I co z tego, że następnego dnia idziemy do szkoły i mamy z dwie klasówki.

Jeżeli wrócimy do domu bez żadnych uzależnień typu papierosy, narkotyki to dobrze, jeżeli nie to jeszcze lepiej. Wreszcie poczujemy co znaczy prawdziwe życie.

I nie zapomnijmy również okłamać rodziców, że idziemy na noc do koleżanki.

Na samym końcu, tak za tydzień trzeba to wyjście powtórzyć! Było tak wspaniale, że szkoda następnego weekendu spędzić spokojnie w domu. 


Oczywiście, jak pewnie już wcześniej to wyczuliście cały ten tekst jest kompletnym sarkazmem. Sytuacje, które tutaj zamieściłam strasznie mnie irytują. Zwykłe 13-14 latki uważają, że są dorosłe i aby to udowodnić zaczynają pić, palić lub coś jeszcze gorszego. Po prostu paradoks :D

Co do imprez to przecież są też koncerty lub dyskoteki, na które osoby w niższym wieku mogą iść, więc po co wwalać się do  klubów dla pełnoletnich, skoro i tak wiemy, że nas nie wpuszczą. 

Nie ukrywam, że mnie też  czasem ciekawi jak to  jest na takiej prawdziwej imprezie, ale dochodzę do wniosku, że wolę poczekać do tej 18-stki i wtedy pójść :)

A Wy co o tym sądzicie?
Was też irytują nastolatki, które myślą tylko o imprezach?










69 komentarzy:

  1. irytuje mnie takie zachowanie nastolatek :/ Fajne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz więcej nastolatków chce byc fajnym, dlatego próbuje tych innych rzeczy :)
    Świetne zdjęcia!
    Mogłabyś kliknąc u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/06/just-how-night-changes.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i post. Co do posta, zgadzam się ( i tak wykryłem sarkazm :D)
    najgorzej jak wpadnie się w takie towarzystwo gdzie, wywołują na ciebie presje, każą ci pić lub palić bo jak nie to będziesz sam na imprezie itp. Irytują mnie takie nastolatki bardzo, chcą tak być bardzo dorosłe, niestety to tak nie wygląda jak oni chcą. Bardzo mądry post.
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie oni już doprowadzają do szału.. Najlepsze jest to, że w ciągu roku baluję, a pod koniec roku latają za nauczycielami i naciągają oceny.. Po czym stwierdzają, że należy im się świadectwo z paskiem...

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, trzeba pracować przez cały rok.
    Śliczna bluzka :)
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też mnie to irytuje
    wolę poczekać i skończyć to 18 lat i dopiero wyjść na imprezę, a nie pchać się na siłę i zniżać się do poziomu zerowego :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo konstruktywniej jest zostać w domu i realizować swoje pasje-w dorosłym życiu nie będzie na to tyle czasu, co w szkolnych latach, trust me, I'm an adult :) Fajny post, dobrze że nastolatka porusza takie tematy, Twoje nastawienie dobrze o Tobie świadczy. :)
    BLACK WORN JEANS - FAKTY I MITY MODOWE

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądra dziewczyna ! Poczekaj sobie do 18- nastki. Lepiej ;) A już w wątpiłam w młodzież a tu miłe zaskoczenie :)
    Super kapelusz i zdjęcia !
    Pozdrawiam,
    http://em-emigrantka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu jesteśmy młodzi! Musimy próbować nowych rzeczy :D
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jest to, żeby umieć się dobrze bawić też bez alkoholu. W tych czasach o takich nastolatków (z naciskiem na to słowo) ciężko. :)

    soylena.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż, ja uważam, że bez alkoholu też można się świetnie bawić, a spożywanie na imprezach jak dla mnie znaczy, że towarzystwo najlepsze nie jest. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak i to bardzo. Nawet nie wiesz jak mnie denerwują dużo młodsze ode mnie dziewczyny, które myślą, że są już dorosłe i chcą to w taki sposób pokazać -.- Porażka po prostu.
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjecia. Baaardzo letnie :)
    Jestes sliczna ;3

    Blog z artystycznymi o profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowy post- "iris''.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/iris.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie należy przesadzać z TAKĄ zabawą. Może się to skończyć dużym problemem ;/

    Zapraszam na rozdanie:
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  16. zachowanie tego typu dziewczyn jest na prawde smieszne i mega irytujące- fakt. Idealnie, ze wstawilas te piosenke haha pozdrawia:))

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie każdy ma swoje życie i to jak żyją inne dziewczyny ma dla mnie małe znaczenie ;)

    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej do klubów nocny nie chodzę, wole potańczyć z przyjaciółkami ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia ! Ehhh... ja jestem jak emerytka wgl nie chodzę na imprezy. Chyba po prostu nie potrafię się bawić. Wole spędzić wolny czas z przyjaciółmi w jakimś spokojnym miejscu i wrócić do domu przed północą, bo muszę iść spać :D
    S.
    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od czasu do czasu idę na imprezę
    ale nie znoszę jak ktoś w kółko mówi jak on
    to nie imprezuje, ile nie wypije itp :p
    świetne zdjęcia! mega pozytywne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. niech się wyimprezują ile chcą, tylko nie muszą o tym wszędzie pisać i robić sobie zdjęć (żałosnych przy okazji) z alkoholem a potem wrzucać na wszystkie stronki jakie mają w internecie. społeczeństwo zmierza ku upadkowi...
    pozdrawiam,

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie imprezuje xd
    Ładne zdjęcia!
    Piękny nagłówek ;* *.*
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest na prawdę głupie kiedy 14 latki idą na imprezę, a wracają na drugi dzień z kacem jakich mało, a w internecie pełno zdjęć.
    Zdecydowanie się zgadzam

    Zapraszam do mnie :)
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śmieszą mnie takie sytuacje :D ja np. mam 17lat a jakoś szczególnie na imprezy mnie nie ciągnie :P
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  25. Również irytują mnie takie osoby, które po prostu nie mają dla siebie szacunku...
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie też irytują opisane przez Ciebie sytuacje, ale staram się o tym nie myśleć. W końcu to nie ja marnuję sobie życie, a inni :) Piękne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że troche przesadzasz. Ja osobiście w klubach nie widziałam żadnych 13-nastek. Oni raczej selekcjonują osoby wchodzące do klubu. Poza tym moja mała rada- nie czekaj do 18 :) życie jest tylko jedno :)))
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę ;) knowthysel99.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, takie nastolatki troszkę mnie nawet śmieszą :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie dobrany kapelusik do zdjęć ! :)
    Chyba nie jestem wyjątkowa ponieważ nie śpieszy mi się do klubów :D

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w ogóle nie rozumiem nastolatków,którzy nie potrafią bawić się bez używek.Na co to komu? ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tam bawię się świetnie bez tego
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniale wyglądasz, Myślę, że takie nadużywanie przez dzieciaki to żenada.
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami zastanawiam się do czego to wszystko zmierza. XXI wiek często bardzo mnie zaskakuje.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej! Dla mnie takie sytuacje są po prostu śmieszne. Nie mam pojęcia co one chcą komuś udowodnić. No ale cóż.. Wydaje mi się, że i tak tego nie zmienimy, bo oni tak czy tak będą to robić. Bo pżecież są takie dorosłe. Ehh.. Kocham tą piosenkę! Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hahah! Fajnie tak odpocząć po tych wszystkich obowiązkach szkolnych przez 10 miesięcy pod rząd, prawda? ;)


    Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga http://www.malinowe-ciasto.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie takie osoby wkurzają, choć mam o rok starszą siostre i ona chce isc na imprezy lez mama jej nie pozwala

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. A potem po powrocie do szkoły czujesz się taka dorosła i opowiadasz o wszystkim koleżanką, które patrzą na ciebie z zazdrością, to przecież takie super... ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia, z pomysłem :)
    ___________________________
    Mój blog - zapraszam! Klik.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie czyta się Twojego bloga :)
    Obserwuję i zapraszam :3
    http://styleecaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie dziewczyny, które chcą się pokazać i zaimponować są strasznie denerwujące
    Śliczna bluzka, kocham paski <3
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podobają te zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia i fajny kapelusz ! :D ;)

    ZAJRZYJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post !

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    zapraszam do mnie i proszę o opinię, odwdzięczę się :) Mam nadzieję ,że moje stylizacje przypadną Ci do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja właśnie przez te małolaty, które próbują być na siłę dorosłe nie chodzę do klubów w moim mieście, bo po prostu nie mogę na nie patrzeć.. a narkotyki w gimnazjum to już standard..

    OdpowiedzUsuń
  45. Nienawidzę kiedy ktoś udaje, że jest dorosły i myśli, że swoim zachowaniem "zabłyśnie".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    zapraszam do siebie:
    cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  46. Super! :D
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam(po bardzo długiej przerwie) :)
    http://darklifeinpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Znam taką osobę, i to co słyszalam...co się dzieję na jej ''imprezach'' to jezu maria XD


    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Nastolatki, które na siłę udają dorosłe to jest koszmar. Nie wiem czy mam się wtedy śmiać czy płakać :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Co się dzieje na takich imprezach? więc ludzie siedzą przy stołach, piją piwo ze znajomymi potem trochę tańczą i już. W takich dużych klubach gdzie rozstrzał wiekowy jest mniejszy - np nad morzem w sezonie, jest więcej tańca jeśli ocieranie się o siebie można nazwać tańcem :) jest bar gdzie się pije, ale mało kto tam siedzi, bo większość tańczy lub stoi na około parkietu i szuka dziewczyny. :) Cała filozofia.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. PIOSENKA 1D NO CONTORL NAJLEPSZA! ♥
    A co to postu to śmieszy mnie jak podstawówka chyta za alkohol, w gimnazjum to już rozumiem bardziej, ale bez przesady :)

    Pozdrawiam ♥
    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  52. ja jestem w 2 gimnazjum a poki co nie mysle o takich imprezach, chociaz duzo mlodziezy na takie chodzic lubi.

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. super blog i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Mi często się zdarza chodzić na imprezy, ale bardziej na takie coś w stylu domówek, niż do klubów :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne zdjęcia i fajna notka :)
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest 440 zł do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie też to bardzo denerwuje, mimo to, że moi koledzy i przyjaciele są w wieku 18-21 lat a mój chłopak ma 18 (ja 15) to dogaduję się z nimi świetnie i wcale nie musimy pić, żeby się dobrze bawić :D

    Nowy post- klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie strasznie denerwują osoby, dla których nie ma zabawy bez alkoholu...

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Jestem tu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem wyglądu bloga . Bardzo mi się podoba :) . Mam nadzieję , że będę Cię odwiedzać częściej ;) lausio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie napisany ten post :) Tak żartobliwie. Mnie też irytują nastolatki, które myślą że przez picie i imprezowanie będą fajni :)

    Zapraszam na nowy post - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja chyba jeszcze nie spotkałam takich osób :P

    Zapraszam do siebie, nowy post :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne zdjęcia! ;)i kapelusz;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Just teen's thoughts , Blogger